פורום ביקורת מסעדות
נושא: כמה דיווחים מהעת האחרונה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/08/2016 | 14:42
12
810
**** האנוי אהובת ליבי:
נפגשנו האחים לחגוג את סיום תקופת המבחנים של האח הקטן.
אקדים ואומר שהאנוי היא אחת המסעדות שאני הכי אוהב בת״א- שילוב של אוירה היפסטרית אבל לא בצורה מעיקה ומוגזמת, אוכל לא מסובך במיוחד אבל תמיד טעים עם פרודוקטים טובים וכמובן מחירים שפויים. לא מסוג המסעדות שרואות בך ארנק מהלך.
היינו 5 והזמנו לראשונות:
* לחם מלאזי- אין את התפריט מולי אבל זה היה מעין פיתה טיפה עבה ושרופה כאילו היתה על סאג׳ וחביבה לגמרי. לוותה ברוטב קארי טעים. 16 ש״ח 
* ספרינג רולס עם שרימפס-  לדעתי השרימפסים מהזן הקפוא אבל במקרה הזה פחות הפריע כי המנה כולה שידרה טריות והשרימפס בכל מקרה לא היה השחקן הראשי בהצגה.28 ש״ח 
* סלט וייטנאמי עם עוף-  סלט גדול עם אטריות אורז שקיבל שידרוג ענק בזכות הרוטב הבאמת מדהים. נראה כל כך פשוט להכין רוטב אסיאתי לסלט, בסך הכל קצת סויה, ג'ינג'ר רוטב דגים ועוד מרכיב אחד או שניים אבל פה הוא באמת היה יוצא מן הכלל. חוסל בשאריות הלחם.  
תוך כדי אכילה אחותי דגה מהקערה של הסלט את החוט מהאריזה של האטריות.  הערנו את תשומת ליבו של המלצר כי זה באמת עלול להיות מסוכן אם מישהו יבלע את החוט.  למה החוט בצבע האטריות? :)
54 ש״ח 

לעיקריות:
* מרק פו בו- הוזמנו 4 כאלו. לדעתי ללא ספק הפו הטוב בת״א ולא רחוק מהמרקים הטובים שאכלתי בלוס אנגלס, ניו יורק ברלין ולונדון.  אני סאקר של המרק הזה וזו אחת הסיבות המרכזיות לנסיעה עתידית לויאטנם. 
אנקדוטה קטנה- לפני חודש רציתי להכין מרק פו וקראתי ברשת כמה מתכונים ע״מ לקבל רפרנס. נתקלתי במתכון של האנוי בו נעשה שימוש בעוף שלם, לא בבקר ועצמות בקר. נראה לי תמוה שאפשר להגיע לעומק ולטעם בשרי כזה רק מעוף. האם הגיוני?          56 ש״ח .

* באטר ציקן- רוטב טעים ומעט פיקנטי רק שהעוף היה מעט מושי. כנראה בושל קצת יותר מדי. בכל מקרה, מנה טובה. 62 ש״ח 

קינוחים: 
אין את התפריט מולי ובכל מקרה לא טעמתי את שני הקינוחים שהוזמנו (לא חובב מתוקים ואם נותר לי קצת מקום אזמין עוד מנה ראשונה) אבל הם דווחו כטובים. 
קינוח נוסף קיבלנו    OTHאולי בגלל תקרית החוט בסלט - סורבה קוקוס שאותו דווקא טעמתי כי לא היה מתוק מדי ואני חייב להגיד שהופתעתי. בהחלט נחמד ואפילו אכלתי יותר משתי כפיות ממנו. 
* לקחתי ב-TA מנת איטריות פאד סיו- חוממה ונאכלה בצהריים למחרת. מעולה וכל כך שונה מהמוקפצים הגנריים בהרבה מהמסעדות פה.

עם שתיה קלה ושני קוקטיילים 650 ש״ח 
לסיכום-  עוד סיבוב במסעדה שאולי תהפוך למסעדת הבית. רק שלא תשתנה.