פורום ביקורת מסעדות
נושא: פרש קיטשן בנמל ת"א  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/08/2016 | 12:10
472
אחרי ביקור בתערוכה של דאלי בנמל, מצאנו את עצמנו במה שנראה כמו אופציה נחמדה. באמתחתנו היה שובר של נופשונית לארוחת בוקר זוגית, פנינו למארחת ווידאנו שמכבדים את השובר במקום, היא פנתה למנהלת המשמרת וחזרה אלינו עם תשובה חיובית. אחרי שהושיבה אותנו, התחילה הסאגה שגרמה לי להיזכר למה אני לא חובבת גדולה של הרשתות האלו:
 
אחרי זמן המתנה לא הגיוני כל כך, הגיחה סוף סוף מלצרית, שמיהרה לומר שהשובר שלנו לא מכובד אצלם. כשציינו את מה שאמרה המארחת הן התחילו להתווכח מולנו אם כן או לא ומי אמר ומה אמר, וההמשך היה ששלחו אלינו את מנהלת המשמרת שלא מיהרה לחזור על האישור שלה למארחת, אלא הסתכלה שוב בשובר ושקעה במחשבות עמוקות, ולבסוף אמרה שהם כן מכבדים.
 
בגדול - ארוחה הבוקר הייתה נחמדה מאוד, גם אם לא שונה בהרבה ממה שיש ברשתות אחרות - ביצים, סלסלת לחמים שלא הייתה מושקעת במיוחד ותוספות סטנדרטיות סתמיות למדי. נקודה חיובית לציון הגיעה באגף השתייה - במסגרת הארוחה הוצעה לנו אפשרות של מיץ סחוט טרי מהסוג המיוחד יותר - בעוד ברשתות אחרות לרוב מגבילים לתפוזים והמשפחה וגג לתפוגזר, אצלם היו אופציות נוספות כמו סלק תפוח שהיה טעים מאוד. עוד נקודה לחיוב היא שבמקום לא גובים תוספת על חלב סויה.
 
כאן נגמרו פחות או יותר הנקודות החיוביות - השירות לא היה משהו בכלל, זה נבע בעיקר ממחסור במלצריות, המקום היה עמוס ושלוש מלצריות ניסו להשתלט על מסעדה מלאה ומסיבות מובנות התקשו בכך, גם כשמנהלת המשמרת ניסתה לסייע. זה התבטא גם בזמן הגעה ארוך מאוד עד שהצלחנו להזמין וגם עד שהגיעו השתייה והאוכל, נדרשה תזכורת למים שביקשנו ובכללי כל פעם שרצינו משהו זה דרש מאיתנו לאתר את המלצרית בין השולחנות האחרים ולנסות לתפוס את תשומת לבה, או לחילופין להיעזר במארחת שהלכה לחפש את המלצרית בשבילנו. זה גם מה שעשינו כשהגענו לשלב החשבון, אז זכינו לקטע מעניין נוסף: מנהלת המשמרת (שהתחלפה בינתיים) ניגשה אלינו וכשראתה את השובר אמרה מייד שהם לא מכבדים את השובר הזה "חבל שלא שאלתם בהתחלה". כשענינו לה ששאלנו ואפילו קיבלנו אישור כפול ממנהלת המשמרת הקודמת, וזכינו לגיבוי של המארחת בנושא, היא הוכתה במבוכה והתחילה לדון בנושא עם המארחת - לידינו, ואחרי בירור נוסף זכינו לאישור השלישי עבור השובר שלנו. בעיה נוספת צצה במעמד החשבון כאשר גילינו שאחת מהתוספות לחביתה, שהומלצה לנו בחום ע"י מנהלת המשמרת הראשונה, לא הייתה כלולה במחיר, אם כי לאחר הבהרה שזה לא צוין בפנינו במעמד ההזמנה, ויתרו על החיוב.
 
לסיכום - ארוחת בוקר חביבה בהחלט, אבל לחלוטין לא שווה את המחיר המופקע (אלמלא השובר לא היינו מזמינים אותה), שירות לא להיט שהיה יכול להיות טוב בהרבה אם הייתה עוד מלצרית או שתיים במשמרת, מה שהשפיע גם על האווירה. השארנו טיפ מינימלי לאור ההשתדלות, למרות שהיו יכולים להשתדל יותר.