פורום ביקורת מסעדות
נושא: אז ביהלומה בנמל אכן היה מקום, היינו ומאוד נהנינו-ביקורת פה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 04/09/2016 | 20:29
1
235
כל המנות לא גדולות, מה שממש התאים לכולנו, אבל צריך לזכור אם מגיעים רעבים.
אבא שלי ואשתי התחלקו בסביצ'ה דג-ים ואבוקדו(38 ש"ח) - הדג היום היה מוסר. הגיעה משהו שנראה כמו סוג של טוסט מחצי בגט שעליו נמרח בנדיבות אבוקדו שכוסא בדג קצוץ דק ולימון- שני הסועדים דיווחו שהסביצ'ה היתה מצויינת.
 
אני ושניהם התחלקנו בשתי המנות הבאות:
סלט נקטרינות ותאנים עם סינטה כבושה צפתית באפלו ווינגרט תפוז( 56 ש"ח). הגיע סלט שכלל מספר פרוסות דקות של סינטה כבושה, פלחי נקטרינה, תאנה, וגבינה צפתית על גבעה של עלים. אם השילוב לא היה ממש מצויין בכל ביס יש סיכוי לא רע שהיינו מרגישים שחסכו עלינו בחומרי הגלם היקרים לטובת העלים(שלא מופיעים במרכיבים), אבל כולנו, כולל אשתי שונאת העלים, נהנינו מכל ביס ברמת ליקוק הצלחת.
 
סלוקי - ניוקי סלקים עם ארטישוק,תרד, בזיליקום ואגוזי לוז(62 ש"ח). ה"נפילה" של הארוחה - אני שם את זה במרכאות כי הלוואי שזו תהיה הנפילה הכי רצינית בכל מסעדה שאני אוכל בה. ניוקי ורודים סגולים די נחמדים עם רוטב טוב של ארטישוק מוחמץ, בזיליקום ואגוזי לוז גרוסים במשהו שהיה כנראה תערובת של מיץ לימון והנוזל שבו הארטישוקים הוחמצו. לצערי לא הרגישו את הסלק בכלל בטעם של הניוקי, אלא רק בצבע.מנה נחמדה אבל לא נפלתי מהכיסא.
 
אמא שלי הזמינה פילה לברק על יוגורט חזרת עם ענבים צלויים וסלט מלפפונים-שמיר(78 ש"ח) שהיה מצויין - מתחרה עם הסלט בתור השוס של הארוחה לטעמי, אם כי החזרת היתה חלשה מדי עבור הפולני הספציפי הזה . אבלה הפילה היה בדי-בדיוק במידה הנכונה והיוגורט החמיא לדג מאוד.
 
לקינוח אשתי לקחה מה שנקרא אצלם "הקינוח הטבעוני" - חתיכות של מלבי על בסיס חלב קוקוס עם ריבת תאנים, ואני וההורים התחלקנו בשני הקינוחים האחרים - מוס שוקולד שהיה סטנדרטי בטעמים שלו אבל באיכות מעולה, ופיננסייר, שמוגש אצלם במעין הכלאה בין פיננסייר לפרופיטרול: שתי עוגות שקדים רכות שביניהן קרם וניל,ולידן קומפוט של פירות העונה שהיה מצויין.
 
השירות היה טוב מאוד- לא מעיק מצד אחד, אבל תמיד נמצא שם כשרצינו. כולל זה שהמלצרית זכרה(בניגוד לרוב המסעדות!) את הבקשה שלנו שהקפה יגיע רק אחרי הקינוחים.
 
נ.ב. אין מחירים ליד הקינוחים כי המלצרית פשוט הסבירה מהם וההורים שלי הם אלה ששילמו על הארוחה, אז אין לי מושג כמה הם עלו.