פורום ביקורת מסעדות
נושא: פלורנטין האוס  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 06/09/2016 | 12:48
5
475

כבר זמן מה שאני רוצה לכתוב אבל מתלבטת מה ואיך. 
הגענו לפלורנטין האוס בלי הזמנה, ספונטניים בערב די עמוס - זה של ט"ו באב. אבל מאוחר, רבע ל- 11 כזה, יאמר לזכותנו. איך שהתייצבנו המארחת הסתכלה עלינו במבט מרחם "אין מקום". אמרתי לה מיד שאין לנו בעיה להמתין ואנחנו מוכנים לשבת ליד בר (כי באמת אין בעיה, אפילו השתעשעתי ברעיון להזמין דים סאם מהדלפק הפתוח לרחוב).  היא הבינה שלא נקל עליה ונסתלק, ואמרה שרק ב- 11 יתפנה אולי בבר. סבבה. אני לא מצליחה להבין מארחות שמיד מנסות ליאש את האורח המזדמן, אולי הם לא אוהבים תור שם במסעדה שמשתרך ברחוב המיוזע?
מיותר לציין שלאחר 5 דקות (!) היא חזרה אלינו ושאלה אם נסכים לשבת בבר. נו, מה אמרנו, ברור שהסכמנו. נכנסו והפתיע אותי כמה שהמקום גדול...
בעיון מהיר בתפריט (שכבר עיינתי בו עוד קודם בבית) אמרנו  למלצרית שאנחנו הולכים על דים סאם וכמה שיותר. היא הודיע שנגמרו כל הגיוזות, הטבח/שף שהרכיב מנות על הבר שישבנו בו הודיע שדווקא יש גיוזות, שבכלל מגיעות מהבר השני (זה שבכניסה למסעדה). מוזר.
הלכנו על 3 סוגי כיסונים, ומה שבעיקר היה מוזר בהם היא העובדה שדים סאם קלאסי הם לא. ראו בדיווח על הונג קונג דים סאם שלי איך נראים כיסונים קלאסיים. (http://www.tapuz.co.il/forums/viewmsg/551/18120537...
חשבתי שאולי הם ניסו פה ואריאציה שלהם שלא הבנתי על דים סאם אבל אולי שווה לספר את זה לאורח ההדיוט.
הכיסונים שניסינו – דמפלינג עוף שנראה כוועץ' לחלוטין (לא נעים לי, אמא שלי עושה אותם יותר חינניים), גיוזה שנראתה כמו קרפים מטוגנים, ובאו בקר שגם הקשר בינו לבין באו מקרי בהחלט.
שתי מנות נוספות לקחנו – סלט ויאטנמי שהורכב בפס הקר מולנו והיה מצוין, ומרק פיסטוק-סומסום שהוא המרק עם השם התמוה ביותר שפגשתי שהיה טעים, עם ציר עוף, וחתיכות של שרימפס וקלאמרי וירקות ונודלס והיה ראוי פשוט לקרוא לו ראמן, לדעתי.
לקינוח ניסינו את הואריאציה שלהם של טארט טאטן – סלסלת אידוי הגיעה ובה חתיכות בצק באו ותפוח מקורמל (אם אני זוכרת טוב) עם גלידה – מנה בסדר, הכוונה נראתה טוב אבל ביצוע קצת סתמי.
מנות אחרות שהורכבו מולנו נראו סבבה לגמרי למשל דג עם רוטב קארי ומיקס פטריות... אם נחזור, נוותר (לצערי) על הדים סאם....