פורום ביקורת מסעדות
נושא: 55 בירושלים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/09/2016 | 08:37
2
351
חשבנו ללכת אתמול לסרט, אז הזדמנו ליס פלאנט בירושלים, אך גילינו שהסרט שחשבנו שמתחיל באותה שעה ממש לא מתחיל באותה שעה, והסרט הבא שנשמע סביר מתחיל עוד 50 דקות, כבר הייתה שעת אחה"צ (15:00) והיינו קצת רעבות אז אמרנו שנאכל משהו.
במתחם יס פלאנט יש מקדונלדס, בלאק בורגר ומקום חדש יחסית בשם 55, שמגדירים את עצמם "בירה אוכל ובירה" ואומרים שיש להם 55 בירות לבחירה.
מבחינת תפריט, עושה רושם של תפריט בר חביב עם מה שתפריט בר חביב צריך להכיל.
יש עסקיות (לא יודעת אם זה לפי שעות) גם בשבת, העסקיות כוללות מנה עיקרית+סלט+בירה ב79 או 89 (נדמה לי שאלו המחירים), הבירות שמוצעות בעיסקית הן יחסית בייסיק ואם רוצים בירה אחרת ניתן להוסיף 10 שקלים ולקבל אותה.
לקחנו:
ארטישוק, הגיע חם ולא מיוחד אבל גם לא רע.
פיש אנד צ'יפס (מנה עיקרית אך יש אופציה לבחור בין מנה קטנה לרגילה. הקטנה סביב 40, גדולה סביב 60 אאל"ט) לא טעמתי אבל הסועדת אמרה שהיה מוצלח
כנפיים בצ'ילי (מהעיסקית 79) שמגיעות עם צ'יפס (נחמד), סלט (לא מוצלח) ובירה בתוספת 10 שקלים.
הכנפיים היו מוצלחות מאד, גדולות מאד, המעטפת שלהן הייתה קראנצ'ית והרוטב מצוין. מנה מכובדת מאד בגודלה (וזה עוד בלי שמחשיבים את הצ'יפס)
 
נקודה חלשה: השירות היה מגומגם מאד. היו לנו שני מלצרים, בחורה שאמרה שהיא חדשה אבל נראתה מבינה עניין, ובחור (שלטענת הבחורה היה "לא חדש בכלל") ועשה רושם שהוא לא ממש מבין מה הולך סביבו. לדוגמא: בתפריט יש נקנקייה, שאלתי איזו נקנקייה זו, הוא לא ידע לענות, גם הטבח לא ידע לענות (מיקדתי את שאלתי- שאלתי האם זו נקנקייה סטייל זוגלובק או משהו קצת יותר איכותי. לא התקבלה תשובה), שאלנו במעמד ההזמנה האם ניתן להחליף את תוספת הצ'יפס של הכנפיים לטבעות בצל, הוא אמר שישאל, ואחרי כמה דקות חזר ואמר שהוא לא הספיק לשאול את האחמ"ש בזמן אז זה יהיה צ'יפס ולא טבעות בצל (אממ... רגע מה? אבל ביקשנו ממך במעמד ההזמנה, אז למה לא לשאול אותו לפני שאתה אומר למטבח להתחיל להכין משהו?)
 
חוץ מהשירות, סה"כ אוכל אחלה החשבון (ארטישוק+פיש אנד צ'יפס+ עסקית כנפיים+ תוספת 10 שקלים בירה) 159 ש"ח. אז אם אתם כבר ביס פלאנט בירושלים ורעבים, זו אופציה לא רעה.