פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית באנגוס תל אביב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/09/2016 | 20:57
4
485
אנגוס, רשת מסעדות הבשרים הצפונית של הקצבים ממשפחת דבאח מדיר אל אסד, פתחה די בשקט לפני חודש וחצי-חודשיים סניף תל אביבי, ברח' הארבעה 20. הכניסה למסעדה היא מכיכר גבעון ולא מהרחוב עצמו. בצידה השני של המסעדה שפונה לרחוב, פועל האנגוסרי שזו שלוחת הסטריט פוד המהירה של אנגוס - בשרים על האש, המבורגרים, שווארמה וכו'. 
 
הייתי בפגישה ברח' החשמונאים שיצאתי ממנה ב-15:00 מורעב ונכנסתי לבדוק את העסקית באנגוס. בגלל השעה המאוחרת יחסית המסעדה כבר הייתה די ריקה.
העסקית כוללת מנה ראשונה, עיקרית ושתייה קלה (לימונדה). העסקית שלי עלתה 55 ש"ח. תמחור בהחלט סביר.
 
הלכתי על עסקית זריזה ופשוטה שכללה מנה ראשונה של סלט אסאדו: נתחי אסאדו פריכים עם קוביות תפו"א ואיולי. מנה נחמדה. הבשר היה טעים. מינון השומן באסאדו היה יחסית גבוה אבל גם הוא היה טעים. תפוחי האדמה הוגשו קרים ותובלו היטב. 
 
למנה עיקרית בחרתי במשהו מאד סטנדרטי - קבבוני אנגוס צלויים על הפלנצ'ה עם עגבניה ובצל מדורה, טחינה, סלסת ג'עלוק וחריף. כתוספת הזמנתי הום פרייז.
הבשר היה טעים ושמר על עסיסיות. ירקות המדורה היו טובים מאד ותובלו מצוין. בתיבול של הבשר והירקות הורגש קינמון (במינון טוב), אני מניח שמקורו בראס אל חנות או בבהרט. מנה מוצלחת. סטנדרט שמבוצע היטב. ההום פרייז אף הם היו טובים, עם תיבול לא שגרתי של כורכום.
 
בשורה התחתונה זה נראה מקום איכותי וראוי לחובבי בשר. תוספת ראויה למתחם בכל מה שקשור לענייני בשר, גם כעסקית וגם כאופצייה לערב. יהיה מעניין לדגום אותם מתישהו בערב עם בשרים קצת יותר רציניים.