פורום ביקורת מסעדות
נושא: קלארו, שישי בערב עם הטף  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/10/2016 | 09:10
5
458
בשישי בערב בילינו במתחם שרונה עם הטף,  וספונטאנית התקשרנו לקלארו לבדוק אם יש מקום והגענו אליהם תוך 10 דקות. 
המקום רומנטי ומקסים,  האווירה מאוד מאוד נעימה.  ישבנו במרפסת המקורה והדבר היחיד שהפריע לנו  היה המזגן שטיפטף  מעלינו ללא הרף.  לאחר שהערנו על כך למלצרים  מספר פעמים הגיעה מלצרית חמודה חמושה במגב ארוך  מאוד,  שהגדול מאוד התפעל ממנו וניגבה את הטיפות.  זה עזר ל- 10 דקות בערך,  ואז שוב טיפטוף.  מאוד מעיק,  וכדאי שהמסעדה תחשוב על פיתרון מוצלח יותר. 

לראשונות הזמנו  מנה של אספרגוס,  מתפריט מיוחדי היום -  מנה מדהימה,  רוטב נפלא והכל פשוט השתלב נהדר. 
המנה הנוספת  היתה דג ים נא,  על מצע של טאבולה פריקי,  עם רוטב יוגורט וסלט עגבניות קטן -  המנה הוזמנה לפי דרישתו של בן האוטוטו 7,  שהתעקש שהוא רוצה לאכול דג. הוא חלק את המנה עם אבא שלו,  ושניהם סיכמו שהדג מצויין,  וגם הרוטב והעגבניות, את הטאבולה הילד לא אהב אבל אבא שלו התענג עליו.  סכה"כ מנה מצויינת (בתמונות).

המנה העיקרית שלי היתה " פטריות צלויות, תבשיל עדשים שחורות, בצל צלוי, קרם בצל, מנגולד"-  המנה טעימה אבל יקרה מאוד לטעמי (78 ש"ח).  לא היתה שם בשורה קולינארית מדהימה,  הביצוע היה חביב והמנה צנועה במידותיה ביחס למנה עיקרית. אלמלא המנה הראשונה הנדיבה לא הייתי שובעת. 
המנה העיקרית  של הילד היתה "מפלדיני ראגו בקר בבישול ארוך"-  פסטה בשרנית ומסולסלת,  עם ראגו שדווח כמצויין.  הילד לא אכל הרבה והמנה נארזה וחוממה למחרת ואז נאכלה בשמחה רבה.  מנה נדיבה וטעימה. 
הבחור הזמין "טורטליני שורט-ריבס, קרם בצל, קציפת פרמזן, מרווה"-  הגיעו 3 טורטליני,  מנה מאוד טעימה אבל צנועה במידותיה לטעמי.  הבחור נשאר קצת רעב ולכן נישנש ממנת הפסטה של הילד.

הילדון הנוסף שאינו אנין טעם  הסתפק במנת פסטה בשמנת,  שהיתה סטנדרטית ואין מה לכתוב עליה. 

אני חייבת לציין לטובה את היחס של צוות המטבח,  כשהילד ביקש לתצפת מרחוק על המתרחש שם-  ראו שהוא מביט בעניין,  אז הזמינו אותו להתקרב,  הסבירו לו בסבלנות מה הם עושים,  זה היה מקסים  ומחמם  לבבות ואותי הם קנו ביחס  החם הזה.

יחד עם בירה מהחבית שהרגישה מימית ודלוחה (לא טרחנו להחזיר),  הארוחה עלתה כ- 450 ש"ח  לארבעה סועדים מרוצים.  
קינחנו בגלידה אצל "אניטה",  והבטחנו לעצמנו שנחזור בהזדמנות לארוחה רומנטית בלי ילדים (ונדאג לא לשבת מתחת למזגן המטפטף).