פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקורת עסקית במזללה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/10/2016 | 11:13
7
482
‎פשוט בושה, זה כל מה שיש לי להגיד.

קפצנו היום בצהריים לארוחה עסקית במזללה, מסעדה שעד היום חיבבתי במיוחד ואף ביקרתי תכופות. מעולם לא ציפיתי שהאוכל יהיה עד כדי כך נוראי, ושפנים המסעדה יהיה כה מוזנח.

מיד כשהתיישבנו פנתה אלינו המלצרית היחידה במשמרת(מקסימה, יש לציין.) והזמנו את המנות שלנו. אני הזמנתי בנוסף פפסי. קיבלתי פפסי מקס. אני יודע שאני זקוק לדיאטה, אבל תנו לי לבחור אם אני רוצה לשתות משקה דיאטטי. יצאנו לעשן סיגריה וכשחזרנו חגו מספר ברחשים מעל השולחן. החברים הקטנים ליוו אותנו במשך כל הסעודה.

מתוך ארבעת המנות הראשונות הייתה חסרה מנת הפאטוש אבטיח, ובשל היותנו שלישיה לקחנו מנה אחת מכל סוג.
למנות הראשונות לקח המון זמן להגיע. לא מדדתי אבל כנראה שיותר מחצי שעה. לא מקובל, במיוחד לא במסעדת שף. סלט הסלק היה סתמי. הציזיקי היה חסר מעוף. החציל היה מפוצץ בזרעים וכמעט לא אכיל.

נעבור למנות העיקריות:
אני הזמנתי את ״סדנביץ טיחואנה״, מנה שאמורה לכלול ״תפוציפס ביתיים״. לא תפוציפס ולא ביתי. דוריטוס מהשקית(לא טריים במיוחד) וסנדביץ בגודל שבחיים לא יצדיק עלות של 83 שקלים. התלוננתי והמנה הוחלפה באדיבות למנת ״שיפוד פרגית״. חצי שיפוד מפוחם לגמרי ולא אכיל. כאשר מדובר בשיפוד אחד ולא גדול במיוחד, זה מעצבן במיוחד.
שתי השותפות שלי לשולחן הזמינו את מנת הקציצות עגל עם מוצרלה ואת מסבחה בורי.

המסבחה הייתה בסדר סך הכל, אבל הדג סבל מבישול יתר. חסר עסיסיות וחיוניות שבדרך כלל היא חלק מדג הבורי.
ונעבור לקציצות: תגידו לי בבקשה, איך צוות המטבח הצליח להרוס דבר פשוט כמו קציצות ברוטב?? בשר צמיגי, מוצרלה שלא נמסה כלל, רוטב חמוץ ופסטה מבושלת יתר על המידה. המנה הוחלפה למנת קציצות נוספת שסבלה מאותן בעיות ונאכלה בחוסר חשק בשל הרעב.

אזכיר שוב שהמקום היה מלא בזבובים וברחשים. מרוב יאוש הרמתי מבט אל המרומים, וכתמי רטיבות נגלו לעיני על כל התקרה. סביר להניח שבגלל הרטיבות קיימת מכת הברחשים.

זהו לא אוכל של מסעדת שף. האוכל הזה לא ראוי לשום מסעדה. עייפות החומר ניכרת במידה רבה, והטבחים לא נותנים שום דבר מעצמם אל תוך המנות.
התאכזבתי קשות. זו לא המסעדה שהכרתי, ולצערי לא אחזור.‎