פורום ביקורת מסעדות
נושא: טרי טרי: מיתוס סטריט פוד, רמת החייל  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/11/2016 | 14:21
4
653
מקום שנפתח לאחרונה והיום דגמנו פעם ראשונה. שיטת ההגשה שם דומה לקולקטיב, למי שמכיר: הזמנה בקופה. מקבלים ביפר. וכשהמגש מוכן הביפר מצפצף. עד לציפצוף יש לך זמן לחפש מקום ישיבה. צריך לקחת בחשבון שבשעות העומס המקום ממש מפוצץ, כנראה בגלל שהוא חדש יחסית. עם זאת - לא ראינו אנשים שמסתובבים עם מגשים בחיפוש נואש אחרי מקום. כנראה שהתור איכשהו מווסת את עצמו.
 
העיסקית כוללת עיקרית + שלוש תוספות + גזוז בטעמים. מהעיקריות לקחתי מעורב עוף, שזה כמו מעורב ירושלמי רק עם חלקי עוף וזה מגיע עם הרבה בצל. מהתוספות - ירקות מבושלים, צ'יפס בלגי וסלט עגבניות.
 
מנת העוף היתה לא רעה, וחלקי העוף שהיו רכים ועסיסיים. אמנם ממנה שהיא פרפראזה למעורב הירושלמי ציפיתי לתיבול קצת יותר אגרסיבי, והוא היה קצת אנמי לטעמי, אבל סך הכל מבחינת עיקרית זה "עבר". גם הכמות היתה סבירה מאד.
 
מנת הירקות התגלתה, לצערי, כירקות של הקוסקוס שהוגש היום וחבל שהבחור בקופה לא אמר את זה. אני לא אוהב את הירקות של הקוסקוס, בטח לא כתוספת עצמאית, וברוב המקומות נוהגים ליידע שמדובר בירקות של הקוסקוס. 
 
הצ'יפס - לא הצליח להגיע לרמות של הבלגים, אבל היה חביב למדי כסטייק צ'יפס. הבעיה שלו היתה שהוא הוגש בתוך הצלחת, מה שאומר שהוא שט על הרוטב של הבשר והירקות. טעות הגשה פאטאלית שלא ברור איך הם לא חשבו עליה. אפילו אם היו שמים את זה בכוס פלסטיק ריקה שבה מגישים את הגזוז זה כבר היה מצליח להציל אותו
 
סלט העגבניות החריף  כבר הפך להיות סטנדרד בלא מעט מסעדות והיתה תוספת מוצלחת גם כאן. צריך רק לקחת בחשבון שהתוספות הקרות הן קטנות יחסית אז מי שמעדיף לוותר על תוספות חמות - יהיה בבעיה כאן.
 
הבחור ממול לקח סטייק סינטה ודיווח שהיה סביר אבל לא מעבר. 
 
בוטום ליין. המקום בצהרים תפור על העיסקיות ויחסית למקומות שמתומחרים ברמת המחיר שלו (איזור ה-45 שקל, שלי עלה אפילו פחות - 42) הוא נותן תמורה סבירה, ולבטח יותר טובה ממקומות כמו רסטו או בריא בא שיש לנו בעתידים. אבל אם למישהו יש ציפיות לאיזה משהו משודרג אז כדאי לתאם ציפיות...
 
הנושא היחיד שממש זועק לטיפול זה סוגיית הצ'יפס, אז מי שמזמין שם צ'יפס שידאג לבקש מראש שיגישו אותו בנפרד מהצלחת כדי להציל אותו מהמשט