פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/11/2016 | 02:49
457
אז בדרך הביתה מהנמל עצרנו לקנות יין בדרך היין (שאבלי ב-80 ש"ח! רוצו לקנות). היינו קצת רעבות אז חשבנו לנשנש כמה מנות ראשונות במסה הקרובה. לשמחתי הכניסו אותנו מיד וללא הזמנה לשולחנות הפנימיים. 
 
 
כאמור, החלטנו לא לאכול יותר מדי אז הזמנו ממלצרית מקסימה וחייכנית 3 מנות ראשונות וביקשנו שהמנה החמה תצא בנפרד. לצד המנות ביקשנו גם שיפתחו לנו את היין ובא סומליה לפתוח אותו. די מהר הגיעה גם מנת לחם חמה שהוגשה עם מטבל לימונים כבושים, שמנ"ז ובלסמי ומטבל סלק. לצידו הגיעו שני פתיחים קטנים של מרק גספצ'ו על חשבון הבית שהגיע לכל השולחנות.
 
 
לפתיח הגיע סלט עם עלי בייבי ג'ם, מלפפון, תאנים איראניות, עגבניות מיובשות, ויניגרט חרדל, גבינה מלוחה וקציפת גבינה (62 ש"ח). אני מתה על הסלט הזה (ואני לא חובבת סלטים) ומזמינה אותו בכל פעם שאני שם. הטעמים משתלבים בצורה כיפית ואיכשהו לא שמים לב והוא כבר נגמר(: הגיעה גם מנת עגבניות שטח צלויות על הפלנצ'ה, מוצרלה באפלו, פונדו בוואריה, קרוטונים ובלסמי (64 ש"ח). אחרי מנת הפולנטה המהממת שנעלמה מהתפריט, זו כנראה המנה החביבה עליי במסה. זו מנה שמוגשת חמימה בזכות הפונדו והעגבניות הצלויות, והטעמים בה משתלבים נהדר עד שחייבים לנגב את הצלחת עם שאריות הלחם. בשלב הזה המלצרית שלנו נעלמה והחליף אותה מלצר אחר באזור שלא בדיוק התייחס לצלחות הריקות או לכוסות היין הריקות. כשתפסנו את תשומת הלב שלו וביקשנו לבטל את המנה הבאה הוא אמר שיבדוק. 10 דקות אחר-כך הוא עדיין היה באזור ושרת שולחנות סביבנו אבל לא החזיר לנו תשובה. בסוף תפסתי אותו (כנראה לא השבוע שלנו, בחיי) והוא ענה שהמנה לא תגיע (תודה, אבל למה לא להגיד?).
 
 
תהינו אם להמשיך לקינוח וכשראינו שתפריט הקינוחים גם לא מגיע ויתרנו וניסינו למשוך את תשומת הלב של המלצר. פתאום ניגש אלינו אחראי המשמרת שאמר שנראה שאנחנו מחפשות משהו (הללויה! שירות טוב:) וביקשנו את החשבון שעמד על 176 ש"ח ללא השירות ועם 50 ש"ח דמי חליצה.