פורום ביקורת מסעדות
נושא: המצטיינת של שוק צפון לדעתי: "רק היום"  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/11/2016 | 21:35
2
457
לא ממש דיווח כי יצא לי לאכול שם שתי מנות בסך הכל, בשתי עיסקיות שאכלתי שם לאחרונה. 
 
מדובר על מסעדה של בחור בשם אבנר לסקין, שזו פעם ראשונה שאני שומע את השם שלו אבל ממה שקראתי מדובר על דמות מוכרת שחוזרת אחרי תקופה של ארחות פרטיות, ספרי בישול וכן הלאה להוביל מסעדה, או יותר נכון דוכן, עם כ-10 מקומות על הבר פלוס כמה שולחנות. בפעמיים שהיינו תמיד היה מקום פנוי והשירות היה ממש יעיל וזריז, גם זה נרשם לטובה שם בשוק. בדרך כלל כל המקומות צפופים ואו שאתה מחכה על הראש של אנשים אחרים או שלוקח את האוכל למרפסת החיצונית ולאכול בחמגשית על ראול ולנברג קצת מפספס את החוויה של השוק לדעתי...
 
המנות משתנות מיום ליום. לא זוכר מה אכלתי שם בפעם הראשונה. מנה כלשהי של קציצות דגים אבל לא זוכר בדיוק, זה היה די מזמן. השבוע אכלתי שם קדירת בשר עם בטטות וכרוב. בשתיהן הורגשה יד ממש טובה על התיבול, מסוג הידיים שיכולות לקחת תבשיל די בנאלי ולתת לו טאץ' מיוחד.
 
עם העיסקית מקבלים גם מנת לחם צרוב מצויין עם טחינה ומעט חריף. מנה טובה, אבל הייתי מעדיף אם היתה גם אופציה של סלט קטן במקום מנת הלחם, כדי לאזן קצת את אבות המזון. אבל לא נורא, אנחנו לא שם כל יום. 
 
התימחור סביר, באיזור ה-50 שקל, והם מקבלים תן ביס. מכל המסעדות שיצא לי לפגוש בשוק הזה - זו היחידה עד כה שהרגישה כמו הדבר האמיתי.