פורום ביקורת מסעדות
נושא: שבת - ארוחה עם החותנים ודודים של אשתי ב"מקום בלב" ברעננה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 21/11/2016 | 11:12
5
401
סיכום מנהלים: לשם לא חוזר.
הגענו, המקום נראה חביב והמלצר היה נחמד(אם כי בבירור חסר ניסיון).
למנות ראשונות הוזמנו שתי פוקאצ'ות טבעוניות(18 ש"ח האחת), קרפצ'ו(45 שקל) וכרובית מטוגנת. הפוקאצ'ות היו נחמדות ובאופן מבורך פחות שמנות מהנהוג במוקומותינו, הקרפצ'ו והכרובית היו עשויים בסדר גמור אם כי לא בשורה גדולה.
 
ואז חיכינו. וחיכינו. וחיכינו עוד קצת.עד שדוד של אישתי הגיע למארחת כדי לוודא שמודעים לזה שהמנות לא הגיע. למנות עיקריות הזמנו 3 המבורגרים עם צ'יפס(65 שקל אאז"נ), אנטריקוט עם צ'יפס(138 שקל), סלמון(89 שקל אאז"נ) ופרגיות עם ירקות צלויים(גם כן 60 ומשהו שקל). הדיווחים כלהלן: אני לא יודע איך היו שני האחרים, אבל ההמבורגר שלי היה עיסתי וטובע במלח. האנטרקוט שהתבקש מדיום-וול הגיע הרבה יותר קרוב לרר ונשלח לאחר כבוד לצלייה מחודשת, הסלמון והפרגיות דווחו כמיובשים לחלוטין. הדבר היחיד שהיה טוב היה הצ'יפס שהיה באמת מצויין, שחום ופריך מבחוץ ורך מבפנים.
 
החלטנו להזמין מנות אחרונות: הוזמנו עוגת גבינה(38 שקל) קרם ברולה(כנ"ל) ואספרסו כפול קצר(12 שקל). אז מגיע המלצר, עם עוגת גבינה והקפה שלי, ושתי כוסות בירה לשולחן אחר(קרם הברולה אזל). ומצליח לשפוך את אחת הכוסות על אשתי, חמותי,והדודה שלה - תאונות קורות, אבל מה שהפריע לכולנו זה שנדרשו תזכורות מצדי ומצד חותני כדי שידאגו לנקות את השולחן והכיסאות. בקיצור, חוויה שמשאירה טעם מאוד רע בפה. כמו שאמרתי לידידה שלי במוצ"ש, אני כרגע לא הייתי סומך עליהם לעשות לי מרק עוף.