פורום ביקורת מסעדות
נושא: ארוחה קצת משונה בלוקה ולינו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 02/12/2016 | 07:24
5
531
ניצלנו הפוגה בגשם והצלחנו להגיע ללינבלום לגירסה התל-אביבית של טופולינו.
 
תקציר מנהלים - שירות מאוד מאוד לא מקצועי (גם אם כוונותיו טובות), אוכל טעים ותחושה כללית של מין קמצנות לא הכרחית.
 
תקלות שירות נבחרות (ויש עוד הרבה, אבל נבחר היילטים):
- להגיש מנה עיקרית לסועדת אחת בזמן שיתר האנשים מחכים. להגיש 2 מנות נוספות כמה דקות אח"כ בזמן שהסועד הרביעי מחכה.
- לא לפנות את הצלחות הריקות של המנה הראשונה הרבה אחרי שכולם סיימו לאכול (כלומר, לא להסתכל על השולחן). נאצלנו לערום את הצלחות בעצמנו ולבקש מאחראית משמרת כלשהי שתקרא למלצרית שתפנה את הכלים. לא כיף לשבת בשולחן מלא בכלים מלוכלכים.
- כן לפנות את הצלחות הריקות בזמן שמישהו עוד אוכל. כנראה בגלל אי הנעימות הקודמת, הפעם קפצו לפנות את הצלחות ברגע שכל אחד מאיתנו סיים לאכול בנפרד. מה שיצר מצב שהסועד הרביעי, שמאוד רצה להנות מהמנה העיקרית שלו, נאלץ לאכול לבד על שולחן ריק. לא רק זה, אלא שפעמיים ניגשו אליו לראות אם סיים. זו תחושה לא נעימה ואין שום היגיון שירותי בזה.
- לאחר שפינו את הצלחות ישבנו בשולחן ריק דקות מספר עד שתפסתי את תשומת לב של אחראית המשמרת וביקשתי תפריט קינוחים. קיבלנו תפריט אחד (דף נייר אחד). כיצד 4 אנשים יכולים להסתכל על תפריט אחד? אם זה לא מספיק, אז פחות מחצי דקה מהרגע שקיבלנו את ה'תפריט' מאחראית המשמרת, באה המלצרית החדשה שלנו ושאלה אם אנחנו מוכנים להזמין.

האוכל ברובו היה טעים אבל איכשהו כל מנה מפוספסת קצת. 
קממבר אפויה (42 שקלים) - מנה טעימה אבל מלאה בהרבה יותר מדי דבש עבורי. היא לא הוגשה עם שום דבר (נדמה לי שקראתי על טוסטונים אבל הם לא הגיעו). 
ארנצ'יני ראגו (32 שקלים) - שתי יחידות. הרוטב עגבניות מגיע קר (שזה מפתיע) ומאוד מהר זה קירר את הארנצ'יני המטוגנים. הרוטב עצמו טעים והכדורים עצמם טעימים, אבל דברים מטוגנים פושרים מאבדים מהחוויה.
ריזוטו חצילים (75 שקלים) - מנה קטנה. קצת חד-גונית. אני אהבתי את הטעמים המעושנים אבל הסועדת סיכמה ב"נחמד כזה". 
קציצות טלה במרק חסה (78 שקלים) - 4 קבבונים טעימים. נוזל ירוק טעים וקצת ביזארי. וזהו. אין יותר מרכיבים במנה. אני מחבב מינימליזם, אבל זה קצת מופרך.
 
לקינוח אכלנו קנולי טעימים ומלבי סביר שהוגש על חשבון הבית למרות שלא התלוננו על כלום.
 
בנוסף יש לציין את כמות השולחנות הלא הגיונית במסעדה. לא מאמין שאיזשהו מעצב פנים חתום על סידור השולחנות הזה. צריך להוציא לפחות 3 שולחנות. זה קלסטרופובי ונותן תחושה של קמצנות.
 
אני בגדול קצת נוקשה עם המסעדה דווקא בגלל שכל מה שאכלנו היה פוטנציאל להיות מאוד טעים ושום דבר לא נשאר מאוד טעים. קיבלתי לאחר הארוחה אסאמאס עם קישור לסקר חוות דעת. מקווה שיקחו את ההערות ויעשו שינויים, כי ימי החסד בעיר הזו ספורים.