פורום ביקורת מסעדות
נושא: חזרתי לדווח  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 03/12/2016 | 13:22
2
370
לראשונה מדווחת (כי שווה לפרגן למסעדה חדשה בתקווה שתישאר עמנו נוכח הנטייה להספיד את עסקי מרכז הכרמל, וגם כי אני העליתי את השאלה...).
 
לא היו סועדים רבים במסעדה עקב מזג האוויר הסוער ביום חמישי האחרון.
באנו עם הגרופון המדובר והשווה - 149 ש"ח לארוחה זוגית הכוללת שתי מנות עיקריות, סלטי פתיחה ולחמניות (ריפיל חופשי), קנקן מיץ וצ'יפס.
הכל עשוי במקום - הלימונדה הביתית שבחרנו מן המיצים (קצת מתוקה מדי); הצ'יפס - צ'יפסים שנחתכים במקום (לא משקית קפואה חלילה), דקים, מומלחים וטעימים מאוד של תפוח אדמה ובטטה; פלטה של שמונה סלטים שמוגשת בכלים נאים מאוד וכאמור הריפיל חופשי (לא שנזדקקנו לאור כמות האוכל) - הכל מוכן במקום, טעים, טרי ומקורי - לבנה מתובלת בשמיר ובשמן זית, סלט בורגול וסלק מתובל בעדינות בכמון ועוד, סלט קטניות נוסף שאיני זוכרת מה היה בו אבל הוא טעים מאוד ומתובל כהלכה, סלט חצילים קלויים עדין וטעים, סלט מעניין של שומר וזיתים, סלט שעועית לבנה ופירות ים (לא טעמתי אבל הבן-זוג התלהב מאוד), סלט מעניין של כרוב ותפוחי עץ, וחומוס ביתי נחמד. לצדם מוגשות לחמניות שנאפות במקום, הגיעו לוהטות, אווריריות ורכות, מתובלות בקימל וטעימות מאוד.
 
אחרי כל זה בחרנו מנות עיקיריות - יש דגים ברטבים שונים ופירות ים ברטבים שונים - הבן-זוג בחר מנת שרימפס וקלמארי ברוטב גבינה כחולה ואגוזים - דיווח שהיה טעים מאוד. פרט למנת ילדים אחת, אין מנות צמחוניות בתפריט, אז לי הציעו מגוון של פסטות שאפשר להכין במקום (גבינה כחולה, פסטו וכד') שלא רציתי, אז בחרתי מנת ריזוטו שמופיעה בתפריט עם פירות ים, זעפרן, פטריות וכד', פשוט ללא פירות הים - היה עשיר וטעים מאוד. שתי המנות היו גדולות ונדיבות מאוד, את שתיהן לא הצלחנו לסיים והן נארזו לבקשתנו ולמחרת נהנינו מהן כארוחת צהריים משביעה. 
 
השירות - המלצר שלנו העניק לנו הרבה תשומת לב נעימה ולא מעיקה, בלי אובר-חברמניות, אלא בנחמדות מכבדת, בידענות ובהיענות מהירה לכל שאלה ובקשה, בקיצור לשביעות רצוננו. 
 
לסיכום, יצאנו מרוצים ושמחים מאוד, מומלץ בחום. לדעתי משתלם גם בלי הקופון (את פלטת הסלטים המשתנה ואת הלחמניות מקבלים ללא עלות בהזמנת מנה עיקרית, ובעלות של 40 ש"ח ללא הזמנה של מנה עיקרית - כיוון שהכל טעים והמילוי חופשי אין סיכוי לא לשבוע גם בלי מנה עיקרית).