פורום ביקורת מסעדות
נושא: מנצלשת לביקורת על אונזה משבוע שעבר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/12/2016 | 14:52
245
אקדים ואומר שלא הרגשתי ככ טוב ולכן לא אכלנו הרבה ולא הייתי מאד במוד, לצערי.
יחד עם זאת, הדבר היה כך.

התקשרתי להזמין מקום לתשע על הבר, אמרו שאין מקום והמליצו על שולחן בר מול הבר. נו שוין. תכלס הבר היה ריק לחלוטין והשולחן קטן ולא מאד נוח. מילא.
היה ערב תורכי, (ידעתי מראש לא נאמר לי בזמן ההזמנה חלילה...) המלצרית המליצה להתחיל מבקטנות, זו היתה טעות כי לשנינו קיבות קטנות גם במצב בריאותי תקין. אבל מילא. הזמנו לחם, קרם חצילים שסובל והולל בכל ביקורת שקראתי על אונזה וקובה צמחונית עם תרד וגבינה כלשהי. יין לי יין לו. המוזיקה היתה שמחה אם כי טיפה רועשת מדי לטעמי.
הגיע האוכל והיין. הלחם סתם בייגלה הכי פושט עם שומשום. הטחינה שליוותה אותה סתם טחינה. המצילים היו קרם קר בטעם חמאה וחצילים עם כמה היסטורים. ממש סתם ואפילו פחות מכך. הקובות היו נחמדות אבל יבשות עד מחנק. ביקשתי יוגורט או משהו לטבילה, הביאה קרם יוגורט וטחינב שקצת עזר.
הבנו שעשינו טעות עם ההץחלות כי כבר די שבענו ולא היה לנו כי טעים. החלטנו ללכת על כנאפה עליה פיטנז ארוכות הבעל. היה בלגן עם כוס היין השניה שהזמנו, היינו צריכים לשאול 3 פעמים היכן היא אז קיבלנו את הכנאפה על חשבון הבית, לא שאמרנו משהו חלילה טעויות קורות אבל המלצרית הבינה שזה היה טיפה מוגזם.
אוקצור הגיעה הכנאפה. יבשה וחונקת. צועקת לעוד סירופ סוכר. הגבינה לא נמסה כמו שצריך והיו חתיכות גדולות של מליחות ממש לא נעימה. לא סיימנו את הצלחת...

בקיצור. נכון שלא הרגשתי הכי טוב אבל גם לצד השני לא היה טעים מי יודע מה. ונכון שדגמנו חלק ממש מינורי מהתפריט. אבל....לא נראה לי שנחזור....