פורום ביקורת מסעדות
נושא: ריצ'ארד - כוכב אחד  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 20/12/2016 | 15:16
6
313
החלטנו לנסות מסעדת משלן והפור נפל על ריצ'ארד כיוון שהתפריט נראה לנו הכי מעניין. מדובר במסעדה של שף יחסית צעיר, ממוקמת קצת רחוק מהאיזור שבו היינו אבל כיוון שהתחבורה הציבורית מעולה לא היה נורא להגיע לשם. ניתן לבחור בתפריט של 4,5 וכן הלאה מנות או את כל התפריט כולו. החלטנו ללכת על תפריט הארבע מנות והוא לחלוטין היה מספק.
 
לפתיחה קיבלנו משעשע חך שהורכב מקרם לחם, ג'לי של דובדבנים חמוצים, טרטר צבי וקצת קראמבל של לחם. המנה לא הכי מוצלחת. הג'לי חביב אבל משתלט על הכל ובלתי אפשרי לטעום את הצבי, קרם הלחם היה בעיקר מלוח.
 
לראשונה הבחורים לקחו את מנת הפואה גרה שכללה גם שוקולד, גלידת פופקורן, קרם תירס וג'ל של צלפים. הבחור נזכר שהוא לא אוהב צלפים אבל למרות שהטעמים נשמעים מוזרים זו הייתה מנה מצויינת.
אנחנו הבנות בחרנו במנה של סנטר חזיר שהגיע עם פטריות מלך היער והיה פשוט מעולה.
 
למנה הבאה בחרתי מנה של מולים שהגיעו עם ניוקי שמנמנים בציר זעפרן משגע ועם ירקות חתוכים במעין סלט דק שבתוכו שולב גם אספרגוס ים. הבחור בשלב הזה אכל מנה של סלרי שנאפה בתוך קראסט מלח, נזכרתי שאני לא חובבת גדולה של סלרי אבל הבחור נהנה. מנה נוספת שהייתה היא מנה של דלעת שהופיעה בצורה של קרם עם צ'יפס של ארטישוק ירושלמי ולדעתי גם קצת לפת.
 
למנה עיקרית חלקנו גם את הברווז שהגיע עם כרוב אדום ורוטב טו מאוד וכן מנה של דג pike עם שומר שנעשה בדרכים שונות (קרם שומר, שומר צלוי עד מתקתקות, סלט שומר חי וכן שבבי שומר מטוגן) שהייתה גם היא מוצלחת במיוחד.
 
לקינוח לקחנו את שני הקינוחים שהיו בנמצא - כיפת שוקולד שבתוכה מעין ג'ל תפוז ומסביב קרמל נהדר וכן מנה של תפוח - גלידת תפוח, עם קרמבל ועוגיות של שקדים (לבקוכן) כדורי תפוח קטנים ודובדבן ממולא בתפוח ומצופה בשוקולד.
 
שתינו ריזלינג מקומי יחד עם הארוחה.
 
האוכל היה טוב מאוד אבל הרבה פחות מסעיר משקיווינו, דווקא הארוחה ערב למחרת הייתה מיוחדת ומרשימה יותר.
 
סך הכל כ 350 יורו לפני.