פורום ביקורת מסעדות
נושא: בנדיטו - פיצה חדשה בגבעתיים  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/12/2016 | 19:36
2
748
פיצרייה חדשה שנפתחה לא מזמן ברח' ויצמן 60 בגבעתיים. קראתי שהשף שליווה את המקום הוא מנה שטרום. איש שיודע דבר או שניים על פיצות. (אני משתמש במתכון שלו לבצק פיצה. 100% הצלחה). נראה לי שהקשר שלו למקום הוא בעזרה במתכונים ובתפריט ולא מעבר לזה אבל אני מניח שזה לא מזיק להשתמש בשמו. 

המקום קטן עם כמה מקומות בחוץ וכמה מקומות על בר קטן. זה לא מקום "לצאת" אליו. אני מניח שהם בונים יותר על הזמנות. הפיצה כאן נאפית ומוגשת בתבניות מרובעות על בסיס בצק מחמצת איטלקי פריך. מחיר מלבן יחיד הוא 24 ש"ח (או 20 לפשוטות). מחיר מגש - 84 ש"ח. טוני וספה סטייל.
 
אני ישבתי בצהריים. (רק עוד סועד אחד הגיע בזמן שאכלתי). אכלתי 2 מלבנים שכל אחד חולק לשניים. שתי הפיצות עמדו בויטרינה וחוממו בתנור לפני ההגשה. (אישית אני מעדיף כמובן פיצות שאופים במקום והן חמות וטריות לגמרי).
 
הפיצה הראשונה הייתה פיצה עם בצל מקורמל, פטריות פורטובלו ותערובת גבינות. השנייה הייתה הפיצה החריפה שכללה רוטב עגבניות, צ'ילי טרי ובצל. היא אמורה לכלול גם זיתי קלמטה אבל בזו שלי לא נכחו כאלה וחבל. הפיצות היו לא רעות אבל גם לא הרשימו במיוחד. הפיצה עם הפטריות הייתה הטעימה מבין השתיים. הפיצה החריפה הייתה חסרת עוקץ (אנמית ולא באמת חריפה). אין ספק שזיתי קלמטה ונאמר אנשובי היו עושים כאן נפלאות. אפשר לדעתי להיות קצת יותר לארג'ים בתוספות שעל הפיצה. הבצק עצמו - דק, פריך וטעים. אבל - כשהפיצה עומדת בויטרינה ומחכה שיזמינו אותה, תמיד יש נטייה לבצק להתייבש. 

בשורה התחתונה: אופציה לא רעה (ולא זולה) לפיצה בגבעתיים (ודאי בהשוואה לפיצות הזולות והרעות שיש בויצמן/כצנלסון), אבל בהחלט יש מה לשפר.