פורום ביקורת מסעדות
נושא: תודה לכל מי שענה. אנחנו אחרי ובשורה התחתונה - התאכזבתי.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/01/2017 | 07:10
388
בעלי התאכזב פחות, ובעיקר התלונן על ה-vfm. אני לא אהבתי כמעט כלום, כולל מנות שנחשבות מנות הדגל שלהם.
פתחנו בארטישוקים צרובים על פולנטה ובמרק בצל. לפולנטה היה טעם לוואי לטעמי, והארטישוק גם לא היה לי טעים - בעלי חשב שהמנה טעימה. מרק בצל זו מנה שאני מאוד אוהבת בדרך כלל במסעדות, בזכות הטעם העמוק - מה שהוגש לנו לא היה דומה, בלי עומק, ומקסימום סביר.
למנות עיקריות הזמנו ניוקי פריזאי ופסטה פירות ים. הניוקי הפריזאי היה בעיקר משעמם לטעמי, אבל הרוטב היה בסדר (ואני שוחרת ניוקי ושוב, כמו מרק בצל, זו מנה שאני מרבה להזמין במסעדות). פסטה פירות ים הייתה המנה היחידה שהייתה ממש טעימה לי, אם כי הפסטה עצמה הייתה על סף הלא אכילה (ואכן לא סיימנו אותה) - בצורה של מין תולעים עבות, אבל עבות קצת יותר מדי כך שהבצקיות קצת הכניעה אותנו. אבל פירות הים היו טעימים, גם אם הקלמרי היה טיפה צמיגי, וגם הרוטב היה טעים. בשולחן לידנו, לעומת זאת, הסועדים חשבו שהמנה הזו לא טעימה - יש לציין שאנחנו ביקשנו בלי מולים והם לא.
הקינוח היה טירמיסו שהיה איכותי ולא רע בכלל. לטעמי הוא היה קצת מר מדי, אבל ברור לי שזה עניין של טעם.
אה, כן, אפילו הלחם לא היה ממש טעים...

בסופו של דבר שילמנו כחמש מאות ש״ח, כולל טיפ, על ארוחה שכמעט בכלל לא נהניתי ממנה - מלבד מחברתו של בעלי היקר, אבל כמו שנאמר הוא שלי מהבית... יכול להיות שהיה לשף יום רע או משהו כזה - אני ממש התקשיתי להאמין לבלוטות הטעם שלי וחשבתי שאולי משהו לא בסדר איתן, כי הפער בין הציפיות למימוש היה עד כדי כך גדול עבורי - ומאחר שלבעלי החוויה הייתה בסדר אולי באמת היה משהו בכך - אם כי, כאמור, גם בשולחנות לידנו אנשים לא נהנו - בשולחן אחד התלוננו בינם לבין עצמם על מנות לא טעימות, ובשולחן השני מישהי החזירה מנה כי היא לא הייתה טעימה לה. אפשר אולי לקוות שזו נסיגה זמנית או משהו - אבל אנחנו כנראה לא נחזור לשם.