פורום ביקורת מסעדות
נושא: סוסו ובניו - עזבו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 16/01/2017 | 22:15
9
1055
נורא רציתי לנסות את סוסו ובניו, דוכן ההמבורגרים החדש של עומר מילר בתחילת שדרות רוטשילד והיום היה יום נפלא - מזג אוויר טוב, רעב מתאים ואפילו נמצאה חניה קרובה. למי שאין כח - המבורגר חביב, לא יותר, מתומחר בהגזמה. ועכשיו לפירוט - 
 
למרות שלדעתי עבר למלעלה מחודש מהפתיחה, ההייפ סביב המקום קיים כפי שהעיד התור בשעת הצהריים. לאחר כעשר דקות המתנה הגעתי לדלפק ושם התגלתה הפתעה מספר 1 בדמות הנדסת תהליך שנדמה שנלקחה כדוגמה מספר לאיך לסרבל תהליכים - התפריט פשוט יחסית (בחירת סוג ההמבורגר, גודלו ותוספות) לעומת זאת מסיבה עלומה תהליך ההזמנה מלווה על ידי רישום ידני של הבחור בדלפק (בכתב יד בפנקס) ורק אז הוא מקליד במחשב את ההזמנה - הסיבה היחידה שהעליתי על דעתי לשלב הרישום הידני הוא השאלה בסוף ההזמנה - אם אני ארצה להוסיף שירות. עכשיו, אין לי שום התנגדות עקרונית לטיפים במסעדות, אבל בדוכן פאסט פוד כאשר מרבית המזמינים אפילו לא יושבים בו והאינטרקציה היחידה עם המוכר היא ההזמנה - זו שאלת מצליח שלא עושה חשק לחזור למקום. 
 
אחרי עוד כמה דקות הגיע ההמבורגר וכאן הפתעה מספר 2 - עקב גודל (או קוטן) המטבח בפנים אין יכולת להשאיר מנות בהמתנה על פס חם ולו לדקה ואז נוצר המצב שאתה מקבל את הקופסה עם ההמבורגר וממתין בעמידה עוד כשלוש דקות עד לקופסה עם הצ'יפס - מקום שמגיש רק המבורגר עם צ'יפס ראוי שילמד לתזמן (או לייצר סרט נע של צ'יפס ולספוג את הפחת). 
 
ההמבורגר עצמו (240 גרם - כפול בשפת המקום, עם אננס ומעורבב עם חזה אווז) היה חביב, לא יותר. הפתעה מספר 3 הייתה הלחמניה - קטנה ויבשה באופן מביך - חייבים להחליף ספק בדחיפות, אין שום סיבה במקום עם תחלופה כזו להתפשר על לחמניה יבשה. האננס כמעט ולא הורגש ולכל אלו הצטרף תמחור יקר - 80 ש"ח ל- 240 גרם המבורגר וצי'פס. לשם השוואה המבורגר "ינעל העולם" באחים המוצלחת - עולה 62 ש"ח (למיטב זכרוני), כולל צ'יפס והוא המבורגר נפלא בעשרות מונים לעומת סוסו (בעיסקית באחים הוא גם מגיע עם שני סלטים קטנים מה שהופך את המחיר בסוסו לעוד יותר מופרך). 
 
לא נשוב