פורום ביקורת מסעדות
נושא: סנטה קתרינה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/01/2017 | 01:13
490

ביקור ראשון במסעדה, הגענו סביב השעה שלוש. היו פחות מ10 סועדים במסעדה (אולי בגלל שהמטבח נסגר בארבע אז לאנשים יש רתיעה מלהגיע בשעה הזו)
ארוחה עסקית כוללת מבחר פתיחים במחיר המנה העיקרית בתוספת של תה קר (סתמי). יש עוד כמה מסלולים בעסקית אבל לא התעמקתי בהם.
 
אני לא יודע אם הפתיחים קבועים אבל בכל מקרה באותו יום היו- חציל (רומני?), ירקות צלויים בתנור, סלט פלפלים שרופים עם בורי כבוש, מסבחה, בייגל ירושלמי עם מטבל עגבניות ויוגורט, פלאפל, ירקות כבושים (טורשי), סלט ירקות.
זכורים לטובה- החציל, הפלאפל, הסלט פלפלים והבייגל הירושלמי. שאר הדברים היו נחמדים אך לא מרגשים...
 
בעיקריות בחרנו ב׳לבן אמו׳- בצק יחסית עבה ועליו יוגורט (שלא ממש הרגשתי ועדיין תוהה אם הוא היה שם), תרד ובשר טלה שנכנס לטאבון, אחרי היציאה הוסיפו מעל המאפה עוד עלי תרד טריים. המנה הייתה טעימה אבל לא מעבר, הבצק היה טוב והחזיק יפה את התוספות.
מנה נוספת הייתה קלמרי מטוגן שהוגש על תבשיל של עגבניות, שעועית ותפוחי אדמה- הקלמרי עצמו היה טעים ועשוי טוב. התבשיל עצמו היה קצת בעייתי, היה משהו חסר מבחינת הטקסטורה וגם המינונים של המרכיבים בו היו בעייתיים.
 
לקינוח הוזמנה בסבוסה, בעיניי החלק הטוב בארוחה. מגיעה עוגת סולת חמה עם גלידה (של מי ורדים?). קינוח לא מתוק מדי, טקסטורות טובות וממש טעימה.
 
תקרית קטנה נרשמה בשלב החשבון- נשאלנו בשלב של הראשונות אם נרצה תוספת מאחד הסלטים ובקשנו עוד מהחציל ומהבייגל הירושלמי. בחשבון גילינו שחוייבנו על הצלחת הנוספת של החציל (8ש״ח) וחבל שלא נאמר לנו (בהסבר בהתחלה למשל) שאין ריפיל. בגלל המחיר הלא משמעותי והיחס המצויין שקיבלנו לאורך הארוחה העניין עבר ללא התייחסות.
 
סיכום- ארוחה עם המון אוכל במחיר סבבה (עיקרית אחת סביב ה70, השנייה סביב ה80) ובמיוחד המחיר של הקינוח – 14 ש״ח. האוכל סה״כ טעים ועושה את העבודה אבל לא הייתה איזו מנה שממש שווה לבוא בשבילה (טוב בעצם כן- הבסבוסה) בפעם הבאה, אם תהיה כזו, אעדיף להתמקד באוכל שיוצא מהטאבון.
השירות היה טוב ומהיר וגם התקרית בחשבון לא פגעה, בגלל שרוב המסעדה הייתה ריקה קשה לדעת מה קורה איתו בזמנים יותר עמוסים.