פורום ביקורת מסעדות
נושא: משייה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/01/2017 | 01:15
490

אז במשייה זה ביקור שני שלי, הייתי בגלגול הקודם של העסקית כשהעיקרית לוותה בסלטים שונים אבל די רגילים. העסקית אז לא זכורה לי כמצויינת אבל שינוי הקונספט וכמה דיווחים נלהבים גרמו לי ללכת לנסות שוב.
 
העסקית כוללת לחם ומטבלים, ראשונה, עיקרית וחליטת היביסקוס (שהייתה לי ממש לא טעימה) במחיר העיקרית
 
היינו שלושה אז חלקנו את הראשונות-
 
מפרום כרובית
סלט עלים ירוקים
סלט רוקט עם אננס, מג׳הול וקוקוס
 
אז אמנם סלט העלים הירוקים הייתה מנה בנאלית ומשעממת (שאולי קצת יותר רוטב יכל לשפר) אבל הסלט השני, ובעיקר מנת הכרובית היו מנות מעולות, נדיבות ומקוריות. הצלחות כולן נוגבו לגמרי בעזרת הלחם שהוגש באופן חפשי כל הארוחה (חבל שלא נותנים איתו חמאה אבל). שיפור ניכר לעומת הארוחה העסקית הקודמת שאכלתי.
 
אני לא יודע אם זה נהוג כך כל יום, אבל באותו יום קיבלנו גם מנת ביניים. הגיעה כוס חרס עם קונסומה בקר. המרק היה צלול ועם טעמים חזקים ועמוקים. אני אהבתי מאוד.
 
לעיקרית אני הזמנתי מסבחה דגים- כמות יפה שלקוביות של טונה ומוסר על ׳׳חומוס׳׳ שעועית ואולי עוד כל מיני דברים. איכות הדגים הייתה מצויינת, ה׳׳חומוס׳׳ היה ממש טעים וסהכ זו הייתה מנה מוצלחת מאוד ונדיבה.
 
עוד הוזמנו פיקנייה ומעורב ירושלמי. המעורב ירושלמי היה עם חתיכות פרגית, לבבות ושקדים, לא טעמתי את המנה הזו כי אני לא אוכל חלקי פנים. מהפיקנייה כן טעמתי, זהו נתח בקר שמגיע חתוך לרצועות דקות (שנאמר כי הן במידת עשייה מדיום ואפילו מדיום-רייר, אבל למעשה הגיעו כמעט מדיום וול). את המנה הזו הזמנתי בפעם הקודמת, ולמרות שעברה בערך שנה וחצי מאז, לדעתי הפעם המנה הייתה לי יותר טעימה. גם זו מנה שמגיעה במינון נדיב מאוד. לצד המנות העיקריות הוגשו בורגול ומג׳דרה ככה שגם לאכלנים הגדולים ביותר לא יהיה חסר- התוספות היו טעימות אך מעט משעממות אל מול שאר האוכל ולכן כמעט נשארו במלואן בסוף הארוחה. מחיר מנה עיקרית היה סביב ה90 ש״ח...
 
קינוח שוקולד- נבחר מרשימה של 3 קינוחים שמוצעים במחיר מוזל בזמן העסקית. החלק החלש בארוחה ששמרה על רמה גבוהה עד אליו, הגיע מוס שוקולד חביב אך סתמי עם כמויות של טוויל קפה שלא היה ברור למה צריך כל כך הרבה ממנו. מוזר.
 
השירות היה אדיב, מהיר ויעיל. האוכל כאמור היה מצויין כמעט לאורך כל הארוחה. מה שקצת חסר בעיניי זה אווירה- המסעדה נמצאת במלון ויש קצת הרגשה שאוכלים בחדר אוכל של מלון. קשה לי להסביר מה בדיוק מפריע לי, אבל חווית הישיבה שם היא לא מהטובות בתל אביב. בכל מקרה אשמח לחזור בעתיד.