פורום ביקורת מסעדות
נושא: יאקימונו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/01/2017 | 01:17
2
343

זוהי מסעדה ותיקה אבל לא יצא לי לאכול בה מעולם. קצת היה קשה למצוא אותה כי היא נמצאת בתוך בניין שכלל לא נראה כאילו הוא מכיל מסעדה בתוכו. באותו יום נראה שבאמת לא הרבה אנשים מצאו אותה והיו רק עוד כ10 סועדים מלבדנו.
 
העסקית כוללת מרק, מתאבן, מנה עיקרית, תוספת ותה או קפה, במחיר העיקרית.
אני בחרתי במרק עם דג, הוא היה בעל טעמים אסייתים נחמדים, והדג בו היה טעים גם הוא. פתיחה נחמדה לארוחה. מולי נלקח מרק פירות ים (+8 ש״ח) שלדעתי בבסיסו היה זהה ורק תוספת פירות הים (שרימפס אחד, קלאמרי אחד ועוד כמה צדפות) היוותה את ההבדל בין המרקים, אבל אולי אני טועה.
 
גיוזה וקונוס סלמון ואבוקדו היו המתאבנים שחלקנו. הגיוזה הייתה סולידית אבל לא מעבר לכך. לעומת זאת הקונוס סלמון היה מושלם- האצה הפריכה, הסלמון הרך והטרי והאבוקדו שהוסיף עוד מרקם אחר השתלבו מצויין אחד עם השני. שוב-מושלם.
 
התוספות שהזמנו היו- אורז שום וסלט מלפפונים ואצות. אין הרבה מה להגיד ולספר כי זה בדיוק כמו שזה נשמע, לא פחות ולא יותר.
 
בעיקריות חלקנו סלמון (90 ש״ח) ברוטב טריאקי עם ירקות- איכות הדג המצויינת עשתה מבחינתי את המנה כי שאר המרכיבים של המנה היו ממוצעים לז׳אנר. מנה טובה וטעימה.
 
הסושי (100 ש״ח) היה כוכב הארוחה בעיני. מקבלים שני רולים (במקור אחד מטוגן אבל ביקשנו ששניהם יהיו עם דגים נאים), הדגים- טונה, סלמון ודג לבן- היו בשיא הטריות, ללא טעמי לוואי, במרקם מושלם ובמינון נדיב. אני לא חובב סושי גדול אבל מהסושי הזה ממש התלהבתי. כיף.
 
לסיום קיבלתי אספרסו שהיה סבבה. דרך אגב התה מגיע בקנקן ענקי ומספיק להרבה יותר מכוס אחת.
 
השירות היה יעיל אדיב ומהיר.
לסיכום הארוחה הייתה טובה מאוד. אם המסעדה הייתה קצת יותר מלאה כנראה גם האווירה הייתה משתפרת. אבל עדיין החוויה הייתה שונה, טעימה ומהנה. אם ארצה לאכול סושי בעתיד כנראה שאבחר לחזור לפה.