פורום ביקורת מסעדות
נושא: אישפיש (חיפה), TAKE 2   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/01/2017 | 15:13
272
בעקבות הצלחת הביקור הראשון ולפני שייגמר מבצע הגרופון, קפצנו שוב לארוחת צהריים מאוחרת. היה סבבה, אם כי מעט פחות מוצלח מהפעם הקודמת.
 
סלטי הפתיחה היו מעט שונים הפעם; יפה שהם מגוונים ומרעננים. אהבתי במיוחד את סלט הלפת ותפוחי העץ וסלט תפוחי אדמה, אפונה ובשר צדפות. חברתי לא אהבה אותו כי היה בו כורכום, לדבריה (לא שמתי לב, ואני דווקא לא אוהדת כורכום).
 
למנה עיקרית הזמנתי שרימפס ברוטב גבינה כחולה, אגוזים ושמנת. הוא היה לא רע אם כי די כבד, כמצופה... בדיעבד זה היה לי קצת כבד מדי, בפעם הבאה אנסה רוטב קליל יותר. המנה עדיין יפה ונדיבה, אם כי חשנו שהשרימפים קצת פחות טריים/פריכים.
 
חברתי הזמינה "ריזוטו פירות ים [שרימפס וקלמרי] עם אורז ארבוריו, ירקות, זעפרן ופרמזן" וגם זו הייתה מנה יפה ונדיבה. הפעם טעמתי ממנה – הריזוטו היה מוצלח אבל מלוח מדי לטעמי, וגם היא הסכימה שזה קצת מלוח מדי. מן הסתם בגלל הפרמזן, אבל היה חסר משהו שיאזן זאת, או שאולי היה צריך לוותר על מלח נוסף בבישול (אם היה).
 
הפעם הצ'יפס אכן היה שמנוני... אבל בלאו הכי לא ממש אכלתי ממנו (אני מעדות הצ'יפס הפריך, כאמור).
 
בשורה התחתונה: כיף שיש מסעדה כזאת קל"ב על הכרמל. הייתי כנראה מבקרת בה יותר אלמלא חייתי עם אדם שלא נוגע בשום דבר מהים... (וגם לא יסכים לשבת סתם, כי הריח בחלל האוויר יטריף אותו והוא יטריף אותי... ).