פורום ביקורת מסעדות
נושא: גורדוס - פארק פרס חולון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 28/01/2017 | 14:27
3
491
על גורדוס שמעתי הרבה זמן ובהחלטה ספונטנית החלטתי לקפוץ עם חברה ביום רביעי בערב, לא היינו רעבות אבל התחשק לנו קינוח מושחת כמו שהרבה מפרסמים על הקינוחים שלהם.
מסתבר שאם רוצים לשבת לאכול שם בלי לחכות תור יותר מידי צריך להזמין מקום גם באמצע שבוע, למזלנו היה מקום פנוי על הבר אז נכנסנו מהר.
 
החלטנו לקחת מנה ראשונה לנשנוש ואחכ קינוח.
 
*טוקו / מחבת נאצ'וס - נאצ'וס בעבודת יד עם שמיכת צ'דר מותכת, מצקת של צ'ילי קון קרנה, שמנת חמוצה, גואקמולה וסלסה.
מכיוון שאני לא נוגעת באבוקדו בשום צורה ודרך שהיא, ביקשנו שישימו את הגוואקמולה בצד, קצת עשו פרצופים ובעיות אבל בסוף הסכימו (לא כלכך ברור לי מה הבעיה לא מדובר בשינוי במנה אבל נו שוין )
מבחינת טעם היה טעים ושילוב של סלסה עם גבינת מותכת ו צילי קון קרנה היה טעים ומעניין אבל היו 3 נאצוס לא הספיקו לכלום מה שהיה קצת מאכזב ושוב כמו בקונסיירג, בשביל 60 ש"ח שהמנה עולה אפשר לשים עוד כמה נאצוס כדי שהמנה תראה קצת יותר שווה את מחירה.
 
* לאחר התייעצות עם הברמנים שהצביעו פה אחד לקינוח נפוליאון החלטנו לזרום ולקחנו את הנפוליאון:
שיגעון גדלות / הנפוליאון שלנו - דפי בצק עלים מקורמלים במילוי קרם דיפלומט ובניהם: ריבת חלב ואוראו, שוקולד לבן ושטרויזל, ולמעלה אבקת סוכר, רוטב שוקולד פאדג' וקליקים שחור לבן .... עם קצפת, קוקוס קלוי וגלידת תותים בשמנת
 
אז אומנם קוקוס וגלידת תותים בשמנת לא היה בקינוח אבל בהחלט קינוח טעים מאוד, הקצפת אמיתית וטעימה , השילובים בין ה'דפים' היו טעימים ומעניינים, בהחלט החלטה טובה והמלצה מעולה מצד הברמנים.
 
המנות מגיעות מהר מאוד ובצורה יפה, מלבד המנה הראשונה של הנאצוס (לא יודעת איך המנות הראשונות האחרות), ולפי מה שראיתי מסביבי, המנות שמגיעות מאוד גדולות, את הקינוח שלנו לא הצלחנו לסיים, עכשיו אני מחפשת שותף לחלוק איתו מנת המבורגר שם, יש מגוון המבורגרים טעימים ולפי השמועות יש גם תפריט סודי באפליקציה עם כמה מנות מיוחדות .
 
בהחלט מתכננת להגיע לשם שוב ולנסות עוד כמה דברים (מייק קארטר, בורגר עם פנקייק, פבלובה ועוד ).