פורום ביקורת מסעדות
נושא: Bar a Vin  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/01/2017 | 21:09
3
521
תפסתי את החצי לבילוי בערב יום חמישי, בבר אה וין, שבה כבר היינו פעם אחת לפני חצי שנה ומאוד נהננו.
ישבנו על הבר (ראוי לציין שכאשר מזמינים מקום הם לא מודיעים שמושיבים על הבר), והאוכל היה מעולה באמת. השירות - הרבה פחות.
הברמנים היו נחמדים מאוד, אם כי היה קשה מאוד לתפוס את תשומת ליבם. ביקשתי המלצה על יין קליל ולא יקר (בכל זאת, סטודנטים בתקופת המבחנים). הברמן הציע לי לטעום מאחד היינות הזולים יותר בתפריט, אך לפני שהביא את הטעימה, שאל אם ארצה לטעם סוג אחר, אמרתי שכן - נהנתי וביקשתי כוס. מעט התבאסתי לראות במעמד החשבון שהוא שינה את דעתו לאחד היינות היקרים יותר בתפריט לכוס (42 ש''ח - בניגוד ל30 עליו הצביע בהתחלה). הו וול.
המנות קטנות יחסית ונועדות לחלוקה - התחלנו עם מנה מהספיישלים, טרטר אינטיאס עם קרם שקדים ושום (65 ש''ח). מנה קטנטנה אך מעולה, הדג היה טרי והטעמים השתלבו נפלא. המשכנו עם פסטה 42 חלמונים (48 ש''ח). מנה כפרית וטובה, שנגמרה חיש מהר.
10 דקות לאחר מכן, כבר הייתה אמורה להגיע המנה הבאה שהזמנו - סינטה עם צ'יפס ורוטב טרטר (78 ש''ח), לצערנו..ראינו אותה חולפת על פנינו ומגיעה לזוג שלידינו, שהגיע הרבה אחרינו. וידאתי עם הברמנית שלא שכחו אותנו, והיא הודתה שאכן עשתה טעות, ושהמנה שלנו תגיע מיד. היא לא הגיע מיד, וגם לא אחרי 10 דק (נוספות!), וגם לא 20. ממש התבאסנו, כבר לא ידענו אם אנחנו רוצים להמשיך לחכות. הברמנית הבטיחה שהקינוחים עליהם והסוף יהיה ממש כיפי. המשכנו לחכות ולאחר 40 דקות מסיום הפסטה אכן הגיעה מנת הסינטה. גם היא קטנה, אך טעימה מאוד ועשויה היטב. לא אמרו לנו דבר על הקינוחים, ולאחר רבע שעה יצא לו קרפ סוזט מעולה, שאכן היה על חשבון הבית. 
מעט לאחר סיומו, ביקשנו חשבון. היה קצת מדכא לראות שהברמנית עושה עוד אלף פעולות לפני הוצאת החשבון (הנחנו שאולי היא צריכה לאישור מנהל כדי להוריד את הקרפ מהחשבון): הולכת לשירותים, מפנה שולנות אחרים, מנקה כוסות יין, מרימה לחיים עם הברמנים הנוספים...לאחר רבע שעה, בה ממש לא האמנו שהיא פה מולנו ועדיין לא מביאה חשבון, היא הדפיסה אותו סוף סוף. ללא צורך בשום אישור מנהל. נראה לי שעד עכשיו אנחנו לא מבינים מה קרה שם.
 
בסופו של יום, האוכל אכן היה טוב מאוד, אין ספק. החוויה בכללותה, פחות.