פורום ביקורת מסעדות
נושא: סינס - פאתי שדרות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 05/02/2017 | 09:46
300
היינו 2 משפחות,  עייפות ורעבות אחרי טיול נהדר באזור רוחמה. המקום הוזמן מראש וטוב שכך כי המסעדה היתה מלאה.
 
השולחן שלנו לא היה מאוד נקי.  בזווית מסויימת של האור ניתן היה לראות ליכלוך  קרוש,  מהסוג שצריך לקרצף ממש ולא סתם להעביר סמרטוט לח.  אני מקווה שמישהו שם יקח לתשומת ליבו ויקרצף את השולחן.
 
התפריט למרבה הצער לא כולל מנות ילדים.  זה אילץ אותנו להזמין להם מנות של מבוגרים,  בעלות  לא נמוכה כלל -  מעל 50 ש"ח  למנת פסטה צמחונית,  יותר להמבורגר (צ'יפס מתומחר הנפרד-  עוד 15 ש"ח).  זה מצער מאוד כי הילדים לרוב לא סיימו את המנות,  בכל זאת הקיבה קטנה יותר,  ומחיר הארוחה היה גבוה למדי.
 
מה הזמנו ?
3 המבורגרים (רגיל,  צ'יזבורגר,  ועוד אחד עם חזה אווז) +  3 צ'יפס (שהיה טעים ופריך).  ההמבורגרים  היו  בסדר גמור אבל לא מדהימים. "נחמד"  ותו לא.
מיקס פירות ים ברוטב קארי ירוק וחלב קוקוס,  הוגש עם אורז לבן -  מנה נחמדה מאוד,  הורגש שמכילה לא מעט סוכר.
פטוצ'יני  ברוטב רוזה-  מנה נדיבה וטעימה,  הילדה התלהבה
פטוצ'יני  ברוטב שמנת ושום עם פירות ים-  הילד אהב אבל התייאש אחרי חצי מנה, הגודל עצום.
פעמיים ניוקי ברוטב שמנת-  צמחוני.  הגיעו מנות צנועות  מאוד,  ממש 3-4 כפות של ניוקי  שממש שחה ברוטב שמנת.  המנה  היתה טעימה,  אבל קטנה....  ילדון בן 5 חיסל אותה ולא שבע,  וזה מעיד על הכל.
חציל עם רוקפור-  מנת פתיחה,  חביבה אבל הרוקפור הגיע בגושים עצומים,  היה צריך לפורר אותם  כדי שיהיה איזון בכל ביס.  מנה ממש קטנה,  גם עבור מנת פתיחה.
סלט  שהוזמן היה נחמד מאוד.
 
לקינוח  הוזמנו 3 מנות -  קרם ברולה לא היה מוצלח במיוחד,  היה שם טעם לוואי שלא עמדתי על פשרו.  "מקרון לימון"  כלל תחתית של מקרון,  מעליה קרם לימון  ועליו מרנג צרוב-  התלהבות רבתי,  וקינוח הבית שהיה מוס של שוקולד לבן  עם רוטב פירות יער היה סתמי.
 
סיכום -
מסעדה שלא היתה שורדת בת"א,  אבל באין ציפור שיר כל עורב הוא זמיר....  שמחנו  שהיתה לנו אפשרות לאכול אוכל חביב  באיזור,  להבא אם נגיע זה יהיה עם ציפיות נמוכות יותר ונדע מה להזמין.