פורום ביקורת מסעדות
נושא: קפה אל נור - בעקבות המלצה של אבנר ארז (מעבדמזון), כאילו מה?  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/02/2017 | 10:37
49
1127
ההמלצה היתה לפני שבועיים, לערך, והיא פרגנה מאוד למסעדה החדשה. ניסינו.
כנראה שעל טעם וריח..... אבל בעיקר על הביצוע והתמחור יש "להתווכח".
מגש המזטים לפתיחה מתומחר ב-75 שקל. מקבלים 8 פנכות זעירות עם מזטים טעימים ולחם שטוח (קטן, יחסית) טעים גם הוא. נראה לי תמחור גבוהה ביותר לניתן. לפי חישוב "קטנוני" שלי כל צלוחית עולה לסועד 8 שקלים. הלחם עולה לנו 12 שקל - איך אני יודע? מאחר והוא קטן , כאמור, מתבקש עוד אחד. ביקשנו, קיבלנו ורק בחשבון ראינו שחוייבנו ב-12 שקל. המלצר לא טרח לידע בנתון זניח זה.
רק לשם השוואה מנות סלטים במסעדה אמצע הדרך כמו 206, למשל עולות כ-15 עד 19 שקל....הכמות - פי 5 או יותר מהפנכות הדוגמתיות בקפה אל נור. גם תמחור הלחם הוא גבוה לדעתי. במחיר כזה אולי כדאי שיציאו מילוי מחדש לפחות פעם אחת (כי המזטים טעימים....).
שמעתי את התלהבותו של המעבד מהמנה העיקרית שאכל - מרק לוקוס. הוזמן.
המרק אכן טעים ביותר. חיפשתי את השרימפס שתוארו בפוסט של אבנרארז, הם כנראה נפלו בחורי רשת הדייגים. גם את  4 "חתיכות הלוקוס" היה אפשר "להגדיל ב-1.90" כי הן היו זערוריות משהו כאילו הטבח /המסעדה מקמצת על סועדיה במנה זו. גם הפתיתים המתוארים ברכיב במנה היו בקמצנות יתרה, וזה מוצר נחות, כאילו....!
עוד הוזמנה מנה הנקראת - טלה בבישול של 12 שעות בכד חרס. שאלנו את המלצר מה כוללת המנה - הוא תאר תבשיל טלה ארוך הכולל גם גזר, בצל ותפו"א, מוגש עם אורז. הגיע כד חרס קטן (לא ההוא מחנוכה) ובו כמה חתיכות בשר טלה טעימות אבל אף אחד מהירקות שהובטחו לא נראה בסביבה(בכד)...... כמות האורז היה מכובדת ביותר, כנראה ע"ח כל המרכיבים האחרים ש"נחסכו".
האוכל היה טעים וכנראה שהמסעדה תצליח, רק כדאי שהיא תהיה נדיבה יותר (מבלי לפגוע ברווחיותה באופן דרמטי)....!!  למען ההגינות צריך לציין כי כפי שנאמר בפוסט של "המעבד" הם בתקופת הרצה ונותנים הנחה עלכך. המעבד תיאר הנחה של 20% על החשבון. זה יפה אך נראה שהתעשתו  מהר ואתמול כבר נתנו רק 10% הנחה שגם זה בסדר ומרכך קצת את דברי על התמחור, אבל הרי תקופת ההרצה תעבור .....