פורום ביקורת מסעדות
נושא: שולה ברעננה - איזו אכזבה   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 27/02/2017 | 08:19
1
302
אחרי בילוי משפחתי בפארק רעננה (המקסים! שאפו לעירייה על התחזוקה) הוחלט ללכת למסעדה קרובה ובגלל שלחמי התחשק דגים הפור נפל על מסעדת שולה ברעננה. נמצא מקום ביום שבת בצהריים לשמונה אנשים בהתרעה של שעתיים - הייתי צריכה להבין כבר אז...
הגענו ל מקום 6 מבוגרים ושני ילדים בני 4, התיישבנו ומיד באו לקחת הזמנה - המלצר היה בחור צעיר וחביב, אך קצת מבולבל ונראה כאילו שהוא עדיין במעין חצי חפיפה.
הוזמנו ראשונות ואני הזמנתי טרטר דג ים (התחלתי פליאו) ולפי מה שצוין בתפריט ביקשתי בלי כוסברה.
לשאר הביאו מבחר קטן של סלטים שנראו ממש לא מעניינים (לדוגמא כרוב חתוך שזרקו עליו קצת רוטב סויה ובוטנים, אפילו הילדים חולי הכרוב שלי לא הסכימו לאכול)
הטרטר שלי הגיע. טובל ביוגורט - זה לא צוין בתפריט ולכן ביקשתי להחליף למנה בלי יוגורט. לאחר מספר דקות חזר המצלצר ואמר לי שזו המנה האחרונה שנשארה  ויתרתי על מנה ראשונה אחרת.
לעיקריות ביקשתי מנת כבדים על פירה ללא הרוטב. אחרי כמה דקות חזרו אליי ואמרו לי שהכבדים כבר מבושלים ברוטב ולא ניתן לקבל בלי הרוטב. החלפתי למנת שרימפס בחמאה ושום עם פירה בצד.
המנות העיקריות הגיעו בערך תוך 5 דקות מהרגע שהוזמנו, עדיין היינו באמצע הראשונות, אבל מילא...ערמנו את הצלחות של הראשונות לידנו כדי שיהיה מקום לעיקריות ושם הצלחות המלוכלוכות נשארו עד סוף הארוחה...
הוזמנו (מה שאני זוכרת) - מושט מטוגן שבעלי מאוד אהב, מנת הכבדים שחמותי נהנתה ממנה, מנה מהספיישלים של פילה דג כלשהו עם "מוקפץ" שלא נראתה ממש טעימה אבל אבא שלי והילדים שלי מאוד אהבו, 3 מנות שרימפס ומנת שניצלונים.
השרימפס שלי הגיעו לא מוכנים. כלומר ממש (!) לא מוכנים - שקופים לגמרי ובלעעעע. החזרתי לסיבוב נוסף ויצאו אליי שוב אחרי דקה. מוכנים בקושי וקשים אבל כבר לא היה לי כוח להחזיר. הרוטב היה טעים והפירה מלוח להחריד.
אמא שלי וחמי שהזמינו אותה מנה אמרו שהיה נחמד.
הניצלונים הגיעו מנה די קמצנית (64 ש"ח!) של 3 חתיכות שניצל וצי'פס תעשייתי ליד. זלזול בילדים וחוצפה בעיניי.
לקינוח הזמנו עוגת שוקולד חמה שבעלי מאוד אהב ופאי תפוחים שנאכל רק בחציו. שתי המנות הגיעו עם כדור גלידת וניל ליד, שנראתה ממש טוב ועם המון נקודות וניל ליד אבל הייתה מלאה בקרח ומאוד לא נעימה לאכילה.
סה"כ 700 ומשהו ש"ח. מאוד לא מוצדקים - הרבה זמן שלא יצאתי מארוחה מאוכזבת כל כך ועוד יותר מאוכזבת שאף אחד לא בא לשאול אותנו אם הכל בסדר, או לפחות הציע את הקפה או משהו כפיצוי על כל הבלאגן שהיה עם המנות...לא שאני מחפשת פיצוי, אבל זה הרגיש לי הולם להציע משהו קטן
היינו שם בעבר פעם אחת ועכשיו היינו בפעם האחרונה. מאכזב. מאוד!