פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית בבינדלה - מאכזב  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 01/03/2017 | 13:18
8
385

כמעט ולא יוצא לי לאכול עסקיות בזמן האחרון, אבל היה יום חופש והזדמנתי לאיזור והיו דיווחים חיוביים בזמן האחרון, אז למה לא. אז זהו, שלא.

קראתי כאן על סלסלת לחמים שמקבלים, אני לא קיבלתי, התה הקר שמגיע עם העסקית היה על גבול חסר טעם, בדיעבד הייתי צריך להזמין סודה.

מנה ראשונה – ויטלו טונטו. המנה הגיעה מלוחה מאוד, בהתחלה חשבתי שנפלתי עם כמה גבישי מלח שלא פוזרו באופן אחיד, אבל ככל שהתקדמתי במנה, הבנתי שהיא הייתה מלוחה מאוד מיסודה. בשר באיכות בינונית ומטה, ללא טעם כלל, חוץ מהמלוח, גם אחרי שנערתי את כל המלח מהפרוסה, עדיין נשאר הבשר מלוח מאוד. הקורנישונים והצלפים הוסיפו מליחות עוד יותר. שני דברים טובים היו טובים במנה הזאת – המוס טונה  עצמו והפרזנטציה, באמת מנה יפה ובאמת מוס טוב, אוורירי וטעים.

מנה עיקרית – פסטה פירות ים. לו הייתי מקבל מנה כזו באיזו מסעדה ביתית/משפחתית מהדרגה הלא גבוהה (סטייל ארנסטו או אפילו רוסטיקו) לא הייתי מתלונן, אבל לקבל כזו מנה במסעדת טובה, אם לא מסעדת יוקרה, כמו בינדלה ועוד ממטבחו של יורם ניצן, ממש מאכזב. הפסטה הייתה אל דנטה כמתבקש, לרוטב הייתה טקסטורה נכונה, כך שעטף היטב כל איטריה, אבל מבחינת הטעם היה בסיסי מאוד, ללא שום מגע מיוחד, סתם רוטב עגבניות. פירות הים טופלו היטב, אך לא היו באיכות מי יודע מה. סה"כ מנה מאכזבת.
דווקא סיום הארוחה היה בסימן חיובי, האספרסו היה אחד הטובים שיצא לי לשתות בזמן האחרון.

85 ש"ח עבור עיסקית+מחיר האספרסו (לא זוכר במדויק כמה), עם טיפ יצא כ-115 ש"ח. WFM די נמוך.