פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדה צמחונית מומלצת במדריד  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/03/2017 | 17:41
2
153
שם המסעדה  yerbabuena (בדקתי באינטרנט ויש לה שני סניפים)
 לא פשוט להיות צמחונית בספרד.(אם יהיה לי כוח ,אז אולי בפוסט אחר איך זה לנסות להזמין אוכל צמחוני בספרד במסעדה לא צמחונית).
היינו שנייo צמחונים ואחת שאוכלת בשר אבל אלרגית לדגים ופירות ים.ולכן שהצמחוני אמר שהוא אכל אתמול במסעדה והיה טעים ולמעשה שזו הארוחה  הנורמלית ההראשונה שלו בספרד מזה שבוע החלטנו להכנס.בצהריים.
 
נשאלנו אם הזמנו מקום,ענינו שלא ,אמרו שיבררו אם בכל זאת אפשר, ביררו ואמרו שנשאר.(אחר כך ראינו ששולחים אנשים שהגיעו למקום אחר,כנראה סניף נוסף).
המלצר ,או אולי היה זה הבעלים ידע אנגלית.
אחת  הזמינה מעין טורטיות ממולאות עדשים ועוד כל מיני ירקות.לידם היה גוואקמולי ,ומעין גבינת שמנת מוקצפת עם שום.הטורטיות והגווקומולי היו טעימים ,וגבינת השמנת היתה טעימה מאוד מאוד.עשרה אירו.מנה גדולה מאוד.
הצמחונים הזמינו מניו בשלוש עשרה אירו.
המניו כלל שתייה,אפשר גם בירה או  כוס יין,היין היה טעים הבירה פחות.
למנה ראשונה הוא לקח סלט שכלל שלל ירקות והיה טעים.
אני לקחתי מרק שהמלצר אמר שהוא דומה למיניסטרונה,לא הבנתי למה במסעדה צמחונית צריך להגיש מרק שדומה למינסטרונה ולא פשוט מיניסטרונה עד שהגיע המרק ונזכרתי שאנחנו בספרד.במרק הסמיך והטעים מאוד היו חיקויי נקנקיות מסייטן,אני לא משתגעת על סייטן ולא על חיקויי בשר,אבל היה טעים .המרק כאמור היה טעים מאוד.
מנה עיקרית שנינו הזמנו מוסקה ,שהיו בה חצילים עגבניות גבינה ועוד מרכיב או שניים שאני לא זוכרת.הטעם היה מדויק ואפילו מלח לא היה צריך להוסיף.
(קיבלנו במניו גם חליטת צמחים,הריח היה מצוין,אבל חליטת תה זה לא בדיוק כוס התה שלי.)
המנה האחרונה היו קינוחי צנצנותֿ.הוא לקח קפיר שאפשר לבקש להוסיף לו דבש או דברים אחרים.אמר שטעים .אני קיבלתי צנצנת עם קוקוס ושקדים ,שניהם טחונים מעורבים  במשהו שהוא לדעתי שמנת חמצמצה עם הרבה מאוד אחוזי שומן.למעלה היתתה ריבה אדומה (אולי דובדבים?)טיפה חמצמצה.היה כל כך טעים ,שכאשר הוצא לי לטעום מהקפיר ,הודעתי שאני לא מתכוונת לקלקל לי את הטעם בשום דבר.נאמר לי שאני צודקת.(בקינוחי הצנצנות הייתה גם אפשרות לעוגת גבינה ועוד שתי אפשרויות שאני לא זוכרת).
המנות היו גדולות מאוד וכשיצאנו מהמסעדה חשבנו שמזל שהדרך בירידה.אכלנו בצהריים ועד למחרת בבוקר חוץ מתפוח בערב לא אכלתי כלום.עד כדי כך היה משביע וטעים.