פורום ביקורת מסעדות
נושא: מורל- חיפה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/03/2017 | 12:54
2
393
עכשיו כשמצאנו בייביסיטר מוצלחת שהגוזל מאוהב בה חוזרים לצאת קצת יותר וככה גם לגוון את הביקורים שלנו למקומות נוספים מלבד רפאלו וסינטה-בר.
אתמול היינו במורל, מתחם הנמל חיפה, המסעדה  מוגדרת כבר טאפאסים ובשיטת "מה שמוכן יוצא", תשפטו אתם בעצמכם בהמשך...
הגענו בשעה רבע לשמונה בערך ושולחנות בודדים היו תפוסים, עד שעזבנו בתשע וחצי המסעדה התמלאה לגמרי.

לגבי יינות- יש מבחר יפה ועוד יותר יפה אופציות של לבן ואדום בכוסות בתמחור של 20 ₪ שזה בהחלט נח.

החלטנו לחלוק את כל המנות והתחלנו מהזמנה של:
* סלט אספרגוס, רוקט וגבינה כחולה, מנה בגודל מכובד, לא פחות ממנות ראשונות במסעדות אחרות, היה רענן וטעים מאוד.
*רביולי צאן ברוטב פטריות יער, שום, מרווה ויין לבן, היה מאוד טעים, אבל עכשיו כשאני חושבת על זה לעומת מה שרשום בתפריט רוב הפטריות שהיו הן שימג'י ולא יער. אבל היה טעים אז סבבה.
*לחם מחמצת- הוזמן אך כנראה נשכח והגיע לאחר תזכורת רק אחרי שסיימנו את המנות האחרות וכבר אחרי שניסו לקחת את הצלחות עם שאריות הרטבים.  הלחם עצמו די סטנדרטי, לא משהו מיוחד....

כשהזמנו הזהירו אותנו שהמנות קטנות ואמרנו שאנחנו מבינים ונמשיך להזמין לאחר המנות כי רוצים לרווח את האורחה ולא שיגיעו 5-6 מנות בבת אחת. כשסיימנו את המנות הביאו לנו מטליות לחות אבל תפריטים היינו צריכים לבקש. קצת גרם לנו להרגיש לא בנוח.

המשכנו בהזמנה של:
*מדליון פילה עגל ברוטב יין אדום ופירות יער, על מצע פירה – היה ממש טעים. מידת עשיה מדיום כפי שביקשנו, אנחנו מאוהבי הרטבים המתוקים אז זה הסתדר לנו והיה טעים. הצילום לא עושה עימו חסד.
* מניפת חזה אווז בקונפי שרי, תפוזים, ורמוט (משהו כזה-לא רשום באת אז זה מזכרון), מתפריט הספיישלים. מניפה אמנם זה לא, והיה עשוי קצת יותר ממה שאני רגילה לחזה אווז אזל הבשר היה רך, שכבת השומן קריספית והטעים של הרוטב החמיאו למאוד לבשר.

לקינוח הזמנו פאי לימון- הגיעה דיסקית בצק פריך, שהיה קשה מידי והיה קשה לשבירה בעזרת כפית, זילופי קרם לימון ומרנג איטלקי רך. היה טעים אבל צריך לעבוד על מרקם העוגיה וזה נאמר להם לאחר שהודו שזה קינוח חדש מאוד.

השירות היה בסדר סך הכל. על כל המסעדה הייתה מלצרית אחת והברמן שעזר לה כך שהיו פעמים שנאלצנו לצוד אותה קצת אבל סך הכל יעיל ונחמד.

יצא כ-280 ₪ לפני טיפ, כולל שתי כוסות יין שזה בהחלט לא רע. לא בטוחה שטפאסים זו ההגדרה הנכונה, ולא הכל נח לחלוקה אבל היה מאוד טעים ואווירה נחמדה ומקווה שיצא לנו לחזור.