פורום ביקורת מסעדות
נושא: עסקית צהריים במאייאר - בדד על הבר...  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 29/03/2017 | 15:07
446
לפני כמה חודשים ישבתי שם בצהריים כשעדיין לא הונהגו עסקיות של ממש.
עכשיו יש כאלה.
 
השבוע חזרתי. ישבתי על הבר והייתי סועד יחיד בחלל המסעדה עצמו. שאר הסועדים ישבו במקומות שבחצר (שהייתה יחסית מלאה). ועדיין - צריך לעשות כאן עבודת יח"צ טובה יותר כדי למלא את המסעדה בצהריים.

העסקית כוללת מנה ראשונה ומנה עיקרית במחיר העיקרית. גם לחם הוא חלק מהעסקית (עם מטבל עגבניות). המחירים נעים מ-55 ש"ח עד 110 ש"ח.

המנה הראשונה שאכלתי: דג ים של הדייגים. מנה שמשתנה לפי הדגה. הפעם זה היה טרטר פלמידה אדומה עם כוסברה, פטרוזיליה, צנונית וצ'ילי אדום. תיבול של שמן זית ולימון. הכי פשוט שיש אבל טעים ביותר. דג נא איכותי לא צריך יותר מזה.
 
למנה עיקרית בחרתי שוב במנה דגית, המנה היקרה ביותר בעסקית, 110 ש"ח עלותה: טארטור: פילה דג (בר ים) ברוטב מסורתי של טחינה וקונפי בצל בוויניגרט סומק. היו שם גם צ'יפסים דקיקים של תפוחי אדמה. עוד מנה מצוינת. דג נהדר שהוכן בדיוק כמו שצריך. רוטב הטחינה היה מעולה. המינוס היחיד לדעתי הוא כמות התוספת. הייתי רוצה קצת יותר ירק או פחמימה. אפילו סלטון קטן היה מתקבל בברכה. בסוף ביקשתי וקיבלתי פרוסת לחם לנגב את שאריות הרוטב הטעים. קיבלתי גם אספרסו קצר (עליו לא חוייבתי).
 
אחרי הארוחה השנייה שלי במאייאר אני יכול לקבוע בוודאות שלפחות לגבי מנות הדגים כאן העבודה נעשית כמו שצריך. אוסאמה דלאל אכן יודע לעבוד עם דגים (ויש לו ספק דגים טוב מאד) והוא מכין מנות דגים מהטובות שיש בתל אביב (לטעמי). אני רק מאחל להם שימצאו את הדרך למלא את המסעדה ביותר סועדים בעסקיות הצהריים הללו.