פורום ביקורת מסעדות
נושא: סיכום קולינרי קצר של הביקור בוינה, למבקרים הבאים:  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 07/04/2017 | 07:06
10
1395
חלק מהמקומות הם מוסדות מוכרים וידועים, וחלק פחות.

מתוקים (עוגות וכו'), לפי סדר ההתפעלות:
oberlaa (מדהים!)
cafe central בהרנגאסה (מושלם!)
demel (יש לציין שלא הייתי שם, אלא המשפחה הייתה והביאו לי טייק אוויי טעים של טעימות - ויתכן שהם צריכים להיות גבוהים יותר בדירוג)

והגלידה ב-zanoni & zanoni

שניצלים טובים:
פיגלמולר (אבל ממש רק השניצל)
ולארוחה אוסטרית עממית (גם פה השניצל מומלץ, אבל גם יתר המנות), אם אתם ברובע השני - gasthaus nestroy

יפני:
mochi (אכלנו ארוחת צהריים, ואז הזמנו הכל שוב לסבב נוסף. דווקא המוצ'י עצמו, שטעמנו לראשונה, היה די דוחה. השאר היה מעולה - הסושי, השיפודים - במיוחד שרימפס ובקר).

מאקקיקו ממש לא התרשמנו - רק הקינוח היה טוב מאוד (קוקוס ומנגו), אבל לא היה אונגי, למשל, והמנה שלי (אורז עם עוף) הייתה לא אכילה (כלומר, העוף לא היה אכיל. אבל באופן כללי נראה שאיכות העוף באוסטריה לא משהו, אולי כי הם לא משתמשים בעוף הרבה - כך שמומלץ באופן כללי לוותר על מנות עוף).

הודי:
satraj אם אתם בסביבה - הכל שם היה משובח ממש.

וביקור בנאשמרקט מומלץ באופן כללי (שם פגשנו את Oberlaa לראשונה, קנינו ריבות בחנות ריבות ונקניקים באחד הדוכנים, טעמתי יין, קנינו אוכמניות עם טעם של אוכמניות, בניגוד לכל האוכמניות שנקנו בסופרים באוסטריה שהיו משונות ולא דומות בטעם לאוכמניות, וכו').

לארוחת בוקר - מומלץ הבייגלה הגרמני שקשה מבחוץ ורך מבפנים (יש גם גרסה מוארכת) - ממש טעים. הריבות טובות, וגם הנקניקים - מהגבינות פחות התרשמנו. הלחם העיקרי שאכלנו היה בגט ולחמניות (צמל) - גם בסופר הם בסדר, וגם בשטרוק או במאפיות אחרות.
 
קינוחים מומלצים - אני לא חסידה של עוגות שוקולד אוסטריות, כמו הזאכר טורט (שבביקור הקודם אכלנו בזאכר) או הלינץ טורט. בטיול הזה התאהבתי בטופפן קנודל ממולא נוגט (על אף שאני בעקרון לא אוהבת שילוב של עוגת גבינה ושוקולד), ואכלנו גם כמה שטרודלים ועוגות לימון מוצלחים (בקפה סנטרל למשל). הקייזרשמרן (פנקייק חתוך) - לפחות זה של פיגלמולר - לא מומלץ (מתוק מדי ובאופן כללי סתמי, אם כי רוטב השזיפים היה טעים). באוברלהה היו מקרונים מעולים ושפיץ נוגט מושלם - וגם שם עוגת לימון מעולה.
על קפה אני לא יכולה להמליץ כי אני ממש לא קונוסורית של קפה, ואני שותה קפה עם 4 כפיות סוכר . הזה של בלתזר שהומלץ בטריפאדוויזר היה הכי מוצלח לטעמי, אבל, כאמור, טעמי בקפה לא ממש משובח אז אפשר להתעלם...