פורום ביקורת מסעדות
נושא: אמריקה בפעם השנייה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/04/2017 | 10:19
363
למרות הביקורות הצוננות על המקום, אני נהנתי ומאוד.
 
נדגמו הפעם -
מהתפריט 'האמריקאי' -
כנפי באפלו עם רוטב ברביקיו (בצד) ורוטב חרדל טראגון (פחות לטעמי) - KFC לתפארת, באופן חיובי מאוד.
 
סלט פינק ליידי - פרוסות סלק עם גבינת פטה ועוד - טעים למדי, אך כמו שקורה הרבה פעמים עם מנות של סלק, המנה מתחילה קצת לשעמם (ודוגמא נוספת מהעת האחרונה - סלט הסלק של נורמן שמכיל לדעתי 3-4 סלקים).
 
מהתפריט 'המקסיקני' -
טוסטד קורן - גרעיני תירס עם איולי צ'יפוטלה ועוד - מנה טעימה עם כי די קטנה
 
גרינגוס - קסדייה עם בשר וגבינה. קראתי ביקורות שתיארו את המנה הזאת כסתם טוסט, אבל לטעמי התיאור חוטא לאמת. טעים מאוד עם תעופות גואקמולה מעל.
 
חברים אחרים  טעמו את ההמבורגר הגדול ומאוד נהנו, ואת מנת הנאצ'וס שמזכירה אולי את הזאת של טאקריה אבל יותר קטנה מה שמביא ל-VFM יותר בעייתי (בעיה שחוזרת על עצמי לדעתי בסקצייה המקסיקנית).
 
בביקור הקודם אכלנו את הסליידר עם הגבינה שהיה מעולה(!), סלט טיפאני עם חסות, אספרגוס, אנדיב ואורז בר שהיה מצוין, עם כי סבל מעודף אפונה שלא הופיעה בתפריט (מוטיב חוזר גם בסלט שלקחנו הפעם, הגם שהדבר כן מצוין בתפריט), וטאקו שנקרא אל-פסטור עם עוף וסלסת עגבניות שהיה גם הוא מצוין.
 
לקינוח חלקנו בשני הביקורים קראק פאי שהיה מצוין, עם כי המרקם שלו קצת קשה יותר בהשוואה לקראק פאיז אחרים בעיר, בזמן שהאחרים התענגו על עוגת גבינה. ביקשנו גם צמר גפן על מקל (מגיע עם אחד הקינוחים האחרים, בנפרד מתומחר ב-20 ש"ח יקרים מדי).
 
בערב שבת, האזור הפנימי היה מלא למדי. המרחב המקורה, המרכזי, התרוקן לחלוטין בסביבות השעה 21:30, וחבל.
 
בקיצור, מומלץ מאוד.