פורום ביקורת מסעדות
נושא: היום אכלתי בטאיזו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/04/2017 | 02:05
12
542
היה לי חתיכת יום נורא, אז התקשרתי לקבוע שם מקום כמה שיותר מאוחר בצהריים, ב-15:30. אמרתי שיש סיכוי שאאחר בכמה דקות וביקשו ממני להודיע שוב בכל זאת, אז כשהתקרבה השעה וראיתי שיש מצב שאאחר בכמה דקות בודדות, התקשרתי. המארחת אמרה שאני יכולה לאחר עד 15:31 או 15:32 לכל היותר. מה הקטע? אמרתי לה שאני כבר עם מונית בדרך ופשוט קצת פקוק בגלל החג, בסוף היא "נתנה" לי לאחר ב-10 דקות גג.
 
בסופו של דבר, אגב, בכלל הגעתי בזמן. הושיבו אותי בשולחן בכניסה (לאחר מכן ביקשתי לעבור) ולקחו ממני הזמנה די מהר, במסגרת עסקית שבת שעולה 139 ומכילה 3 מנות. ציינתי שאני טבעונית וביקשתי גם להזמין את הלחמניות המאודות בלי היוגורט. אמרו לי שאין בעיה אבל כששנייה אחר-כך שאלתי אם יש בלחמניות עצמן מוצרי חלב נאמר לי שכן. מוזר. ביטלתי לצערי את הזמנת הלחמניות.
 
כמה דקות אחר-כך כבר המנה הראשונה הייתה על השולחן: סלט דפי שעועית עם בזיליקום סגול, הולי בזיליקום, קשיו מקורמלים, צנוניות, שאלוטס, טחינה סינית וטופו. לא צוין שיש טופו אבל זו הייתה הפתעה די נחמדה(:  מה שכן, הסלט שהגיע היה הרבה פחות טוב ממה שזכרתי אותו ועמוס לחלוטין בטחינה. בפעמים הקודמות לדעתי המנה הייתה בלי טחינה וקצת מעודנת יותר. שתי דקות אחר-כך נחתה על השולחן מנה נוספת: ירקות סינים עם פטריות אויסטר, בקצ'וי, למון גראס, ברוקולי ורוטב פטריות. לא הבנתי מה הקטע: אם אתם מחלקים את העסקית שלכם ל-3 חלקים ולמנות שונות, ממתי מגישים אותן ביחד? מה גם שהוגשה מנה חמה עם מנה קרה. זו לא הפעם הראשונה שאני בעסקית אצלם (גרתי עד לא מזמן בטיומקין, מרחק 2 בתים מהמסעדה והייתי מזדמנת לשם די הרבה) ובחיים לא הגישו לי את הראשונות ביחד, אבל חשבתי שאולי זה חלק מהעניין וככה זה אצלם עכשיו. בכל אופן, מנה מעולה שהתבאסתי שהתקררה בזמן שאכלתי את המנה הראשונה.
 
באמצע הראשונות הגיעה לי גם המנה העיקרית: מאסמן, גלנגל, קוקוס, טופו, בוטנים, בזיליקום ואורז (בצד) אחרי שהמנה הוגשה לי שמעתי צעקות שמחה מהמטבח, כנראה כי כל הסגירה הייתה תלויה בי. המלצרית הגישה את הצלחת בנונשלנטיות כאילו זה הגיוני שיהיו מולי 3 מנות שהזמנתי בנפרד, ואמרתי לה שאני עדיין אוכלת את הראשונות. היא הסתכלה עליי בתמיהה. "אז את רוצה שאני אחזיר את זה ואביא לך אחר-כך?". זה נשמע כאילו הרסתי להם את המסיבה או משהו. התקפלתי ישר ואמרתי לה שתשים את זה בטייק אוואי או משהו. כי קודם כל, אני ממש לא מעוניינת להרוס לאף אחד את המשמרת ושהסגירה שלהם תהיה תלויה בי. שנית, אני לא רוצה שיאיצו בי ויחממו לי את המנה. אז בשביל מה הלכתי למקום כזה אם לא לקבל מנה מחוממת ו-3 מנות ביחד? מבלי להתנצל היא לקחה את המנה. דקה אחר-כך אחראית המשמרת כבר החזירה אותה ארוזה בלי להגיד דבר. איזה כיף לי.
 
סיימתי את המנות וביקשתי חשבון. לא התחשק לי קינוח. לא מצליחה להבין מסעדות שמתנהגות ככה. זה לא הפורט צעיד או צפון אברקסס, לא ביקשתי את האוכל מוכן יוצא ואני יודעת איך ארוחה שם אמורה להיות כי כנראה שאכלתי שם עשרות פעמים. אתם ממהרים לסגור? אל תאפשרו כניסה ב-3 וחצי ותתנו לאנשים הרגשה שיש להם משהו כמו 40 דקות לתקתק את הארוחה הזאת וללכת. כשאני שמה 140 ש"ח על ארוחת צהריים בא לי משהו קצת אחר ובצדק.  מה גם שבאמת היה לי יום לא טוב, וכל מה שהתחשק לי היה קצת לברוח מהמציאות, אבל בסופו של דבר רק יצאתי משם עצבנית יותר. אין ספק שאין לי מזל בקטעים האלה, אולי אני פשוט נחמדה מדי.