פורום ביקורת מסעדות
נושא: דיווח אוכל מיפן וקוריאה (חלק 1)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 22/04/2017 | 13:12
142
1642
קצת עלינו: אנחנו מאוד אוהבים לאכול, אוהבים לטייל, ואוהבים לשלב בין השניים. הטיולים האהובים עלינו הם שוטטות עירונית. אנחנו אוהבים להחשף לסגנון המקומי, ובפרט למאכלים המקומיים. אנחנו לא נרתעים מלנסות מאכלים שאנחנו לא מכירים, נהפוכו, ומרבים להתנסות במאכלים שניתן למצוא בפינות רחוב, בתי קפה, מאפיות וגלידריות. מבחינת מסעדות, אנחנו ללא ספק מתעדפים מסעדות המתמחות במטבח המקומי, והרבה פעמים מאמצים את המלצות המסעדה, ולא בורחים לטעמים המוכרים. 
 
נסענו לחופשה בת חמישה שבועות ביפן, מתוך ידיעה שחלק ניכר מהטיול הזה הולך להיות אוכל. בן זוגי גר בעבר ביפן למשך ארבע שנים, מכיר היטב את טוקיו ודובר יפנית. אני אישית מאוד אוהבת את המטבח הקוריאני, ואני מבשלת אותו לא מעט, כך שזו היתה הזדמנות מצויינת לבקר גם שם. לקחנו את הטיסות מישראל וחזרה דרך קוריאה, עם כמה ימים בסיאול בתחילת הטיול (ועוד יום אחד בסוף, בשביל לנוח).
 
צילמנו לא מעט, אבל גם היו הרבה דברים שלא צילמנו. מה שאתם רואים אילו רק דוגמיות, בעיקר של הארוחות הגדולות, אבל היו גם הרבה מאכלי רחוב, מאפים, מוצרי צריכה, ארוחות בוקר, וארוחות דומות שחזרנו עליהן בוריאציות שונות שלא צילמנו. בתמונות עצמן הכנסתי מספר הסברים לגבי מה אנחנו אוכלים, וקצת השלמות על החלקים הלא מצולמים, אבל שוב — זה ממש לא הכל. 
 
מכיוון והדיווח ארוך, אני אעלה אותו בצורה מדורגת, ואחלק אותו על פני מספר שרשורים, כל אחד מתמקד בשבוע שונה ובאיזור שונה שביקרנו בו באותו שבוע. אני אתחיל עם סיאול, ובהמשך אעלה שרשורים דומים עבור טוקיו, אוסקה, הירושימה ופוקואוקה. 
 
אז.. נתחיל?