פורום ביקורת מסעדות
נושא: מתי המקלל (ברגוע) + קוקיס  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/05/2017 | 11:00
1
404
ניצלתי יום מילואים שהסתיים מוקדם מהצפוי על מנת לנסות ולבדוק את החדשה של אהרוני אבל כרגיל בעיר בלי הפסקה הם לא פותחים עד 18:00 אז חיפשתי משהו מעניין באזור.
 
לא מצאתי משהו שמשך את תשומת ליבי ומאחר וגם לא הייתי מאוד רעב אמרתי שאנצל את ההזדמנות ואעצור לקטנה אצל מתי עליו שמעתי וקראתי די הרבה ואשר על פניו חלפתי בדרך.
 
המקום עצמו פצפון בעל הבית היה נחמד מאוד לא צעק לא קילל חייך הרבה והיה אדיב (אני לא יודע עם המדים עשו לו את זה או שזו סתם אגדה אורבנית או התפרצויות על אנשים שלא ממש באים לו בטוב)
 
הזמנתי חצי גולדסטאר שהיתה נהדרת - בירה טריה במזיגה מושלמת שהוציאה ממנה את המיטב - כאן בהחלט המוניטין לא אכזב.
 
חבל שהכבד קצוץ לא היה באותה רמה - הוא היה יבשושי יחסית מעט מריר (היתכן שלא נוקה מספיק טוב) ולא מספיק שמן ועסיסי - החזרת שהוגשה איתו היתה אנמית וחבל.
 
סה"כ 40 ש"ח לא רעים בכלל.
 
חיפשתי בסביבה גלידריה איכותית (ולא היה לי כח לחזור לגולדה שראיתי ליד אהרוני הסגור) אז הסתובבתי בסביבה עד שהגעתי לקוקיס' עליה קראתי די מזמן.
הקונספט פשוט - בוחרים שתי עוגיות קוקיס' כמו בסופר ובינהם גלידה על מנת לייצר סוג של סנדביץ מתוק.
 
בחרתי - עוגיית דאבל שוקולד ועוגת שוקולד לבן ומקדמיה ובינהם גלידת עוגת גבינה. בעל המקום הכין את הסנדביץ בעצמו תוך שהוא מנסה ללמד עובד חדש את יסודות ההכנה ולא בכשרון רב (הכדור עף לו פעמיים למיכל גלידה אחר וכו'...)
 
הטעם - מתוק טיפש - בדיוק מה שמי שמזמין מנה כזו יכול לצפות לקבל - הייתי שמח אם העוגיות היו גדולות יותר והגלידה מעט איכותית יותר אבל עבור 21 ש"ח מדובר במנה סבירה נחמדה שנותנת תמורה טובה למחירה.