פורום ביקורת מסעדות
נושא: וקצת קטנות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/05/2017 | 17:06
1
365
ארוחת בוקר בCafe Columbia
Cafe Columbia נמצא בשוק הפרחים בדרך קולומביה, פתוח רק בימי ראשון ומגיש דבר אחד ויחיד: בייגלס במבחר מרשים של מילויים. 
אני לקחתי בייגל עם גבינת ברי, עלי רוקט וריבת חמוציות ורעות הלכה על בייגל עם בייקון וסלט ביצים. שניהם הגיעו חמימים והיו מעולים, כיאה למקום שמתמחה בדבר אחד.
 
ראמן בShoryu 
אחרי הסתובבות בסוהו לפני הצגה רעות שכנעה אותי לעצור בShoryu, מסעדת ראמן. עד אותו יום טעמתי ראמן רק פעם אחת, בנמל התעופה בהונג קונג, והוא היה לי נחמד, אבל לא נפלתי. הראמן בShoryu, לעומתו, היה פשוט מעולה. עומק של טעמים ומרקמים שלא חוויתי כמותו. 
את הראמן ליווינו בשני קוקטיילים חמודים (גם אם מעט מתוקים מידי) ובלחמניית באן מאודה ממולאת בעוף בטמפורה עם מיונז, צ'ילי חריף ומלפפון. הבאן היה טעים, אבל אכלתי כבר טובים ממנו.
 
 
תה מנחה בPatisserie Valerie
Patisserie Valerie הוא בית קפה חמוד עם סניפים בכל רחבי לונדון. תה המנחה שלהם כולל מבחר סנדוויצ'ים קטנים, סקונס עם שמנת וריבה, עוגות קטנות לקינוח ותה ממבחר החליטות של המקום ב25 פאונד לזוג. 
הכל היה טעים וטרי, במיוחד הסקונס והסנדוויצ'ים הקטנים. המתוקים היו מוצלחים קצת פחות (וגם לא היה לנו מקום בבטן יותר), התה היה מצוין.
 
וזהו, סה"כ היה טיול קצר, כיפי וטעים, לעוד רשמים מלונדון מוזמנים לבקר בבלוג שלי (שמכיל בעיקר עוגות, אבל החלטתי להמירו גם לטיולים):
 http://ugo-trip.blogspot.co.il/2017/04/blog-post.html