פורום ביקורת מסעדות
נושא: הביסטרו של מייק ושרון, קיבוץ גלאון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 21/05/2017 | 10:13
376
 
אחרי טיול מהמם בגן לאומי בית גוברין,  חיפשנו מקום לאכול בקרבת מקום.  המחשבה הראשונית היתה טרה פרומסה,  אבל המחירים  הרתיעו אותנו ולפי התפריט באתר לא הייתי בטוחה שהילד הבררן ימצא מה לאכול, אז בהמלצת חברה נסענו לביסטרו של מייק ושרון.
 
המסעדה הביתית הזו מאופיינת  בתפריט דרום אפריקני מעניין.  המון המון בשר בצורות שונות.   בחרנו לשבת בחצר המוצלת,  הילדים גילו בחדווה בית עץ  ונהנו מאוד לטפס עליו ולרוץ בחצר עם ילדים נוספים שהגיעו למקום.
השירות היה נעים  וחייכני ומאוד מאוד משתדל.
 
הבחור לקח פריקדלה - קבב דרום אפריקאי מבשר בקר ברוטב צ'אטני, בליווי תפו"א.  היה לו טעים.  הבכור  בן ה7.5  התעקש לקחת מנת סלמון עם  תפ"א,  שהגיעה עם רוטב חרדלי  ולהפתעתי  חיסל כמעט את כל הנתח  שלא היה קטן.  לא ברור מאיפה הגיעה החיבה שלו לדגים,  אני צמחונית  ובעלי לא אוהב  הקטן הבררן הסתפק בשניצלונים  וחיסל כמעט את כל המנה,  ואני לקחתי  וג'י בורגר  ובמקום האורז שהיה אמור להגיע לצד המנה ביקשתי  פאפ  שזו מין  פולנטה דרום אפריקאית,  על בסיס תירס לבן.  הוג'י בורגר היה חביב,  ולווה ברוטב עגבניות דומיננטי  שפחות אהבתי כי היה בו טעם מודגש מאוד של סלרי.  הפאפ התברר כתפל מאוד,  כמו דייסת סולת סמיכה ללא תיבול,  וגם עליו היה אותו רוטב.  סכה"כ היה לי חביב  ומיוחד, למרות שהטעמים לא קלעו לטעם האישי שלי.
 
שילמנו  על הכל 262 ש"ח  לפני תשר,  ואם נהיה בסביבה עם הילדים בהחלט נשקול לחזור בגלל החצר המקסימה,  השירות הלבבי  ומנות הבשר הנוספות שהבחור שלי רצה לטעום.