פורום ביקורת מסעדות
נושא: ועוד כמה מהזמן האחרון: טופולופומפו, ארנולדו, שמואל, בר דגים.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 30/05/2017 | 10:55
531
פעמיים עסקית בטופולופומפו. ממשיך להיות יקר אבל טעים מאד. כמה מהמנות האסייתיות הכי טעימות שאפשר למצוא בארץ. המנות הראשונות בעסקית טעימות מאד אבל קטנות למדי. העיקריות שאני ניסיתי בארוחות הללו: הג'אקרטה ביף (שורט ריב פרוס ומעושן, ראנדאנג אגוזים, פלפל ג׳אווה ארומטי וסאנת אורז אינדונזית). מנה שהיא חלק מעסקית יקרה מאד של 145 ש"ח. אבל - מנה אדירה. אחת ממנות הבקר הכי טעימות שיש כאן. 
עיקרית נוספת שאכלתי בארוחה השנייה, כחלק מעסקית של 110 ש"ח: קארי ברווז אדום: חזה ברווז, אננס לח בקארי עגבניות תאילנדי ואורז יסמין. מנה מעולה אף היא. רוטב פשוט נהדר.
שותפתי לאחת הארוחות טעמה באפט חצילים פקיסטני: מחית חצילים, כדורי בשר, שום אפוי, צ׳ילי קשמירי אדום וטנדור רוטי. 92 ש"ח. בעיניי - מנה טעימה אבל די סתמית. בסה"כ כדורי בשר חריפים. רוטב פחות מלהיב מהאחרים, עם הרבה פחות רבדים ועומק. 
ההגזמה העיקרית היא בקינוחים. כולם באזור 55-58 ש"ח והם לא הכי נדיבים העולם. אבל - לפחות הם טעימים מאד ומושקעים (רול קראנץ׳ נוגט וקפה במילוי קרם פרלינים, טראפל שוקולד ומקרון קפה האחד שטעמתי. סגו סינגפורי: סורבה מנגו, סורבה קוקוס, טפיוקה ופירות טריים, היה השני). 
 
2 גיחות צהריים לשוק הכרמל במסגרת כנס במלון דיויד אינטרקונטיננטל:
 
שמואל - בר הקבבים החביב בלב השוק. כרגיל - מפלט מוצלח (וממוזג) להמולת השוק. אכלתי צלחת עם קבב טעים מאד, טחינה מצוינת, ירוקים וסלט. מוצלח ולא יקר.
 
Arnoldo (ארנולדו) - ליד שמואל. דוכן אוכל איטלקי ביתי מליבורנו. די חדש בשוק.
איטלקי חביב מאד שמפעיל את הדוכן. יש כדורי דגים, כדורי בשר - בצלחת או בג'בטה. אני אכלתי צלחת כדורי בשר ברוטב עגבניות עם אורז. טעים למדי, אבל בנאלי לגמרי. מנה שאפשר למצוא כמותה בכל (אבל באמת בכל) במטבח ביתי. 
 
בר דגים עזריאלי: סניף שלישי לדוכן/בר פיש אנד צ'יפס בקומת המזון בעזריאלי (קומה 2). אכלתי ברבוניות מטוגנות עם אורז, כי הצ'יפס אזל (זה היה באזור 13:30 וכבר נגמר חומר הגלם המרכזי של הדוכן. לא ברור...). הדג המטוגן היה בסה"כ טעים ולא מלא שומן. בהחלט לא רע בשביל דוכן אוכל בקניון. עלה 59 ש"ח.