פורום ביקורת מסעדות
נושא: ארוחות המבורגרים: מוצלחת באנגוס בתא, בינונית בסלון ביקום  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 04/06/2017 | 13:09
2
648

ביום רביעי לפני סרט בסינמטק קפצנו לאכול המבורגרים באנגוס ברחוב הארבעה.
תחילה הדוק אכל למנה ראשונה רוסטביץ שהיה מצויין אבל עם יותר מדי חתיכות שומן(המלצרית הזהירה ובכל זאת זה היה מוגזם). הוא הגיע עם טוסטים, קורנישים קטנים, חרדל ואיולי מצויין. 34ש"ח.
לעיקריות שנינו בחרנו בהמבורגרים הרגילים שהיו טעימים מאד, עשויים כל אחד לדרגה המדויקת שביקשנו, והוגשו בלחמניות טריות שנצרבו קלות על הגריל. תחילה הזמנתי כתוספת הום פרייז אבל הם לא היו לי טעימים ומיד הוחלפו לצ'יפס מהטובים שאכלתי לאחרונה – הסוג העבה, עם תיבול טעים ופריכות מושלמת. 48ש"ח לכל מנה של המבורגר עם תוספת.
שתינו מים קרים, והדוק שתה גם קוקטייל וקפה לסיום.
היינו לבד במסעדה (שש בערב) ושירתה אותנו מלצרית נחמדה ויעילה.
הכל ביחד עלה 191ש"ח. 
נהננו ונחזור.
 
 

ביום שישי, בהיעדר ארוחת ערב משפחתית ו/או אנרגיות של מישהו מאיתנו לבשל,  קפצנו לסניף של הסלון בורגר בר בכניסה לקיבוץ יקום: אחותי, גיסי, בנם הפעוט ואני.
זה סניף שאנחנו פוקדים אותו תדירות שכן הוא קרוב אלינו והבשר מעולה.
עקב אכילס שלהם הוא השירות - כאן אתה מרגיש ממש כמו בקזינו: לפעמים השירות בסדר גמור ולפעמים גרוע. ביום שישי הוא היה גרוע מאד.
כשהגענו גילינו שעל אף הלחץ רק קופה אחת עבדה, ובתור כולם כמעט היו משפחות עם ילדים והזמנות גדולות, אז חיכינו המון זמן בתור בסבלנות. כשהגענו לתור התברר שאין להם את ההמבורגר הצמחוני כך שאחותי נאלצה להסתפק בצ'יפס וטבעות בצל.
מרגיז שהם לא שמים שלט ומיידעים שחסרה המנה הצמחונית ואתה מגלה את זה רק אחרי שחיכית 20 דקות בתור.
אחר כך חיכינו דקות ארוכות גם לאוכל...כשהוא הגיע הסתבר שחלק מההמבורגרים הגיעו חצי שרופים. לא התלוננו ולא החזרנו אותם כי היינו רעבים ומותשים.
בנוסף,  מיכל המים שעומד לרשות הסועדים במסעדה(מחווה יפה ללא ספק) התרוקן,  ולמרות שפניתי למי שעבד בקופה והוא אמר לי שהוא מיד ממלא אותו, עברה חצי שעה עד שיצאנו הביתה והוא לא טרח לעשות זאת.

בכל פעם אני נדהמת מחדש איך יש להם מוצר מעולה והשירות יכול להיות כל כך חובבני ובעיקר מוציא את החשק לשוב אליהם בקרוב.