פורום ביקורת מסעדות
נושא: קרייב בירושלים- אחלה אוכל, שירות תמוה.  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 09/06/2017 | 08:40
8
483
גילינו את קרייב לפני בערך חודשיים ואהבנו את הקונספט. אוכל מעניין במחירים סבירים שדוגל ב"לא לתת טיפ". המקום מלא תמיד וגם די רועש. אז אתמול החלטנו להגיע בשעה פחות אטרקטיבית. סביב 6:30.
המסעדה הייתה חצי מלאה. היו כמה שולחנות פנויים. התיישבנו על שולחן קטן לשניים.
בכניסה יש שלט "שאל אותנו על הספיישלים". שאלתי את אחת המלצריות. היא לא ידעה. אמרה שתחזור אלינו. אחרי 7-8 דקות שהיא לא חזרה ניגשתי לבר ושאלתי שם על הספיישלים. גם הברמן לא ידע. שלחו אליי מלצר (לקופה) שהסביר על הספיישלים.
בפעם הקודמת שהיינו שם ההזמנה נעשתה בקופה. מסתבר שזה השתנה. רק לא ברור ל-מה בדיוק שינו את זה. כנראה שיש מלצר אחד שמסתובב עם טאבלט שדרכו מזמינים. כן. מלצר אחד. במסעדה שתוך שלוש דקות מרגע כניסתנו התמלאה לחלוטין. לא ברור האם אתה אמור למצוא אותו או שהוא ימצא אותך.

בכל מקרה, מצאנו אותו, חיכינו 7-8 דקות שהוא יסיים את ההזמנה עם הקודמים לנו בתור, הזמנו: חלקנו כנפיים מטוגנות מצוינות, אני אכלתי המבורגר (מגיעים שני המבורגרים קטנים) מעולה והבחור אכל "בקר קוריאני"- נודלס עם פטריות ובשר בבישול ארוך שהיה יופי.
המנות לא גדולות. כשסיימנו את 3 המנות שקלנו אם לחלוק מנה נוספת. ביקשנו תפריט, הוא הגיע ובינתיים אחד המלצרים פינה לנו ושאל איך היה, והלך. החלטנו שבא לנו לחלוק עוד מנה. ואז חיכינו למלצר שייגש אלינו. זה לא קרה. אז חיפשנו את המלצר עם הטאבלט להזמין. הוא היה עסוק עם שולחן במשך דקות ארוכות. אחרי כ-10 דקות של המתנה הבחור אמר לי "טוב יאללה. בא לי רק לשלם וללכת".
מכיוון שלא היה מלצר באזור הבחור הלך לקופה עם כרטיסי האשראי ושילם.
יצאנו מהמסעדה. בקושי הספקנו לעבור את החוץ שלה כשהגיע מלצר מבפנים שצעק לנו "שילמתם?"
ענינו שכן. הוא אמר "אה, טוב" ונכנס פנימה.
אולי אם הוא היה זמין הוא היה יכול לתת לנו את החשבון. או לפחות לדעת ששילמנו. ולכאורה אין שום דבר רע במה שהוא עשה חוץ מזה שלעזוב מסעדה אחרי שהחלטת שאין לך כוח לחכות שמישהו יטרח לשים לב אלייך ואז עוד רודפים אחרייך לוודא ששילמת... סתם גרם לי לצאת משם עם תחושה לא נעימה.