פורום ביקורת מסעדות
נושא: כמה המלצות  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 15/06/2017 | 14:28
5
168
דבר ראשון, קחו בחשבון שהשירות בפראג לא תמיד קיים, וגם כשכן, הוא לא תמיד מוצלח... 
דבר שני, אם אתם מזמינים מים, דעו שזה בתשלום. בחלק מהמסעדות אפשר להזמין קנקן מים אבל גם זה בתשלום (לא יקר, אבל למי שרגיל לא לשלם על מים זה טיפה מוזר)
דבר שלישי, רוב הדברים בפראג מאוד זולים. האוכל, אפילו באזורים סופר תיירותיים, יחסית זול, וכמובן הבירה שהיא לא רק זולה אלא גם טובה.
אם אתם צפויים להיות שם ביום שבת, ההמלצה הכי חמה שלי היא ללכת לשוק האיכרים, אני חושבת שהוא נפתח כבר בשמונה ושווה להגיע מוקדם. יש שם מבחר עצום של אוכל, וכדאי לבוא רעבים כדי לנסות כמה שיותר דברים :)
מבחינת מסעדות, לנו היו חוויות מוצלחות באלו:
Jo's Bar - ביום הראשון היינו עייפים ולא טרחנו לחפש המלצות, הייתה לנו חוויה נוראית עם המבורגר שרוף ושירות מזעזע באיזו מסעדה שנראתה טוב מבחוץ.
פה הייתה לנו חוויה מתקנת של אחלה המבורגר, בירה קרה וטעימה, ושירות חביב. אם אתם מתכננים לעלות למצודה, זה נמצא ממש קרוב אליה.
PastaR - מסעדה איטלקית. פסטה מעולה, וגם הבשר שאכלנו היה מעולה  (יש להם מעדניה במקום). הקינוחים נראו מאוד מעניינים ומה שאנחנו אכלנו היה ממש טעים. על ארוחה של מנה ראשונה, שתי מנות עיקריות, בירה, קנקן מים וקינוח שילמנו 170 ש"ח.
Clear Head - מסעדה צמחונית שהומלצה לי ע"י חברה שגרה בעבר בפראג. מסעדה עם עיצוב מגניב ואוכל ממש טעים ומיוחד. נראה לי שכדאי להזמין מקום מראש.
גלידה טעימה אכלנו ב Angelato, לרוב משתרך תור מחוץ לגלידריה, ואם יש מזל לא ממתינים יותר מדי זמן. 
כמובן לא לחזור הביתה בלי לטעום את הטרדלניק (הגרסה הצ'כית לקיורטוש). אני חושבת שבלי כל התוספות זה הכי טעים.
אם בכל זאת תרצו לעשות קניות בסופר, ברחוב Narodni יש קניון חדש יחסית, ויש בו סניף של Tesco, מניחה שתוכלו למצוא שם הכל.
 
תהנו :)