פורום ביקורת מסעדות
נושא: טאבולה- הרצליה  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 12/07/2017 | 11:46
334
כבר רשמתי כאן כמה מילים על המסעדה כשמישהו ביקש המלצה למסעדה באזור השרון.
הנה דיווח יותר מפורט.
הזמנתי מקום לשבת בצהריים לארוחה משפחתית ל-4 אנשים. המסעדה גדולה ומרווחת ומחולקת לשני חללים. האחד יותר מעוצב, השני פחות, ישבנו בחלק הפנימי הפחות מעוצב, היה נעים, לא רועש, לא צפוף מדי. 
הראשונות כללו מרק מינסטרונה וסלט ירקות שוק. המרק היה בעל טעם תעשייתי  והזכיר את המרק של קנור, שאני מכין בחורף בבית כשאין לי כוח להשקיע במרק רציני יותר. במסעדה אני מצפה למשהו קצת אחר ולא למרק בעל טעם תעשייתי כמו קנור
המנה השניה היתה סלט ירקות שוק וכללה עגבניות שרי שוקולד, מלפפון, פלפל בכמה צבעים, צנונית, זיתים ועוד. סלט גדול, טעים, הירקות היו טריים מאוד והתיבול טוב. פשוט אבל טעים. אהבתי
 
העיקריות כללו לינגוויני בולונז , פפרדלה אלפרדו ושתי מנות פרגית עם אורז.
הפסטות, לדברי המלצרית,הן טריות ומוכנות במקום. הלינגוויני היה עשוי היטב, הרוטב היה מוצלח, עם טעם מודגש של יין אדום. הבשר היה אנמי יחסית ושימש יותר תפאורת רקע, אבל המנה היתה טעימה בזכות הרוטב והפסטה.
פפרדלה אלפרדו היתה המנה שאני הזמנתי. הפסטה כמו במנה של הבולונז, היתה משובחת. הרוטב של השמנת היה כבד וניתן במינונים מוגזמים לחלוטין. (באופן אישי הייתי מפחית ב90% את כמות השמנת). אכלתי חצי מנה והספיק לי לשבוע. היה בסך הכל טעים.  
על הפרגית עם האורז אין הרבה מה לכתוב, פרגית עסיסית במרינדה מתקתקה כלשהי וואורז לבן בצד. 
בגזרת הקינוחים היתה נפילה, הזמנו שלישיית קינוחים ב -52 שקל סופלה, פנקוטה וטירמיסו. הסופלה היה יבש, הטירמיסו מתוק להחריד ומהפנקוטה לא טעמתי. יש גבול. 

שורה תחתונה: קודם על המקום. מרווח, נעים, לא צפוף מדי, לא רועש מדי. וזה בשבת בצהריים. כיף לשבת במסעדה.
לגבי האוכל- הרוב היה טעים, היו פה ושם נפילות, אבל בסך הכל היה טוב. כן, יש משהו מיושן במסעדה, השמנת מככבת כאן בהרבה מאוד מנות, זה לא המקום לחוויה קולינרית, אבל מה זה משנה? חיפשתי מקום שהאוכל יהיה ברובו טעים, שיתאים לכולם ולא יהיה פנסי מדי, ולא פחות חשוב מזה- שיהיה נעים לשבת ולדבר. הרבה מסעדות נפסלו בגלל האווירה הלא נעימה בהן. גם המחיר בסדר גמור- 400 שקל ל-4 אנשים. אחזור.