פורום ביקורת מסעדות
נושא: רפאבליק -הוד השרון- סתמי  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 14/07/2017 | 21:05
7
459
מקום חדש בהוד השרון- שוכן באזור התעשיה שמול הקניון הגדול בכניסה המזרחית של הוד השרון. המסעדה שוכנת ממש בסוף אזור התעשיה - רק לבעלי רכב . פתוחה משעה שבע בערב ובששי שבת משעה שש. 
בשעה שבע המסעדה היתה מלאה- בעיקר שולחנות משפחתיים, לידנו זוג הורים עם שלש ילדות שלא הפסיקו לריב ולהשתולל . רווח לנו כשהלכו . 
 
התפריט מאד שגרתי, בלי מנות מיוחדות או מסקרנות . השולחן לזוג עגול וקטן והיה צרך במהנדסת (אנכי) לסדור הצלחות הגדולות
 
לראשונות חלקנו קרפצו חציל שאכן היה בשכבה דקיקה מאד עליה עלים, קצת צנונית, פרוסות בצל סגול, זיתים . מנה של אספרגוס שכנראה בושל ואז נצלה עד הופעת  אזורים שחורים, ברוטב גבינה מומסת- נחמד 
ופיאדינה- שכבת בצק אפוי עליו מוצרלה טריה , עגבניות שרי והמון ארוגולה 
 
לעיקרית- לא מצאתי בתפריט אף מנה לטעמי , לקחתי ממיוחדי היום - שיפוד אנטרקוט- כמות מכובדת של בשר שהיה עשוי היטב ולא מדיום דבר שפגם בעסיסיות, מעט עסיסיות הוסיפי\ה חצי עגבנה קלויה מעט , היו גם תפוחי אדמה אפויים - רובם נשאר בצלחת , כדרכי אכלתי את הבשר עם הבצק של הפיאדינה. 
הוא- שהפך להיות צמחוני בחודשים האחרונים (איך , איך נפלו קרניבורים) לקח כרובית אפויה כמנה עיקרית - קבל חצי כרובית מכובדת .
 
בדיווח בפייסבוק היה טארט לימון בקינוחים - אבל לצערי הרב- מתברר שמנה זו אינה בתפריט . אין להם תפריט קינוחים כתוב והמלצרית דקלמה. 
מאוכזבת מהעדר טארט למון ויתרתי על קינוח ואף הבעתי מחאתי ממי שנראתה מנהלת משמרת ובאה לברר האם הכל בסדר
 
עם אספרסו כפול עבורו (סביר) החשבון 268שח, את הטיפ אפשר להשאיר באשראי . השרות היה טוב. מים- יחסית קרים קבלנו בבקבוק יפה ולבקשתנו מילוי , החליפו סכום מפיות .
יצאנו בתחושה שאכלנו אוכל בסדר ותו לא, חסר ניצוצות , ללא יחוד . אין סיבה לחזור . אם ארוחת ביסטרו  טעימה- אנג'לינה לוקחת אותם עם יד קשורה