פורום ביקורת מסעדות
נושא: ניני האצ'י (בן יהודה 228 ת"א) – אסיאתית כשרה שווה   לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 17/07/2017 | 18:47
5
348
לפני כשנתיים ביקשתי המלצות למסעדה כשרה מוצלחת באזור ת"א וזאת הייתה אחת מהן. לצערי זה לא יצא לפועל בשל וטו של אחד הסועדים שלא אוכל כלל מזון ימי בפרט ו"אסיאתי" (כלומר מה"מזרח הרחוק") בכלל (עם הודי דווקא אין לו בעיה). הפעם הוא לא הצרף אלינו ולכן ביקרתי שם סוף סוף.
 
ההמלצות הוכיחו את עצמן: המסעדה עצמה פשוטה למראה אבל המזון בהחלט הרשים את הסועדים והם ציינו לטובה את איכותו ואת האסתטיקה שלו.
 
לא צילמתי את המנות למעט זו שהזמנתי – "בנטו צבעונית – 2 ניגירי סלמון, מאקי ילוטייל ובצל ירוק, טטאקי טונה אדומה, סשימי ניני סלמון ובס" (מוגשת בתפריט העסקי, אם כי ללא מרק מיסו; אולי הוא לא מעודכן כי נדמה לי שגם המחיר היה מעט גבוה יותר). המנה לא רק יפה ומרשימה אלא גם טעימה להפליא, חגיגה של דגים נאים (תרתי משמע). הדגים היו מהטריים שאכלתי בארץ (סוף סוף טונה טעימה! כבר הפסקתי להזמין טונה אדומה כי אני תמיד מתאכזבת) והשארתי את הרטבים בצד כדי שלא יאפילו על טעמם הנהדר.
 
אחרי שטעמתי מ"סלט מלפפונים ואצות" ("אצות וואקמה ומלפפונים חתוכים דק" מכיל גם טמאגו, שיטאקי וג'ינג'ר שמשום מה לא מצוינים בתפריט העסקי) של אחד הסועדים הזמנתי כזאת מנה גם בעצמי. סלט קר, כיפי ומרענן מאוד, מושלם ליום קיץ חם. לא צילמתי, אבל התמונה מהביקורת של אבי אפרתי בוואלה זהה לחלוטין למנה המגשת במסעדה.
 
השירות היה נעים ואדיב, המחירים שפויים והמנות מכובדות (יש תמורה לאגרה). החיסרון היחיד הוא המיקום (בן יהודה פינת נורדאו, עמוק בתוך ת"א באזור מוכה חניה). עם זאת אין לי ספק שנתאמץ ועוד נשוב (לפחות אם זה תלוי בי).