פורום ביקורת מסעדות
נושא: ביקור ראשון (כנראה גם אחרון) במיטבר (סניף ת"א, כיכר רבין)  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 25/07/2017 | 02:00
9
347
קראתי ביקורות (גם כאן) על סטייקים משובחים במיוחד והציפיות היו גבוהות, אבל לא מצאנו שם שום בשורה מיוחדת. הבשר היה בסדר גמור, לא נפילה, ואין ספק שהם יודעים לבצע כהלכה את מידת העשייה (אם כי בסטייק גדול זה ממוצע; היו אזורים חרוכים בקצוות, שאני לא מסוגלת לאכול, ומנגד אזורים די רייר) אבל בשורה התחתונה – לא איכותי/טעים יותר ממסעדות בשר אחרות, ולעומת זאת יקר יותר מששילמנו עד היום (במקומות זולים יותר, מן הסתם... יש גם יקרים לא פחות, כמובן). 
 
התוספות היו די סתמיות ומאכזבות – צ'יפס סטייל מקדונלדס (זה בפני עצמו לא רע בעיניי, אבל הוא היה פחות טעים ופריך... ובאופן כללי לא מלהיב) וגרטן תפוחי אדמה שהיה קטן וסתמי. 
 
תחושת הנמנום שאחזה בנו בתום ארוחה כבדה (בשר, תפוחי אדמה, רוטבי שמנת) לא השתפרה לנוכח התאורה העמומה. כמו כן יצויינו לרעה סכינים לא מוצלחים שהתקשו להתמודד עם הסטייק וגרמו לנו לעמול קשות על החיתוך. מפתיע שמסעדה ברמה כזאת לא יכולה לדאוג לסכיני סטייק איכותיים. יצוין לטובה השירות האיכותי והסבלני, והגשת מים צוננים מיד לאחר ההושבה לשולחן . כן ירבו.
 
לסיכום, לא מקום בשבילי. לא חושבת שאי פעם שילמתי 200 ש"ח לארוחה לאדם (כולל טיפ, מודה) ולא יצאתי ממש שבעה או מרוצה. מנגד, אני לא מרבה לאכול בת"א, כנראה גם זה חלק מהסיבה. שותפי לארוחה טען שב"לימוזין" (רמת ישי) היינו מקבלים יותר ומשלמים פחות (לא יכולה להשוות, טרם ביקרתי שם). לא שזה עזר לנו, כי הפעם היינו בת"א... אבל בפעם הבאה נסתפק במשהו צנוע יותר בכרך הגדול (גם אם זה אומר לוותר על בשר). בעיניי לא באמת שווה לשלם מחירים כאלה על סטייקים כשאפשר לאכול בשר טעים לא פחות במחירים נמוכים יותר.