פורום ביקורת מסעדות
נושא: מסעדת פיקולינו  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 13/08/2017 | 08:50
186
בחמישי בערב יצאנו למסעדת פיקולינו.
לא הכרנו את המקום אבל שמענו דברים טובים והתפריט נראה מעניין.
 
המסעדה נמצאת באזור כיכר המוזיקה בירושלים, המקום ענקי עם המון שולחנות אבל גם עם המון מלצרים ועוזרי מלצרים , אז תמיד יש מישהו שיכול לענות ולעזור וכל מי שנתקלנו בו או פנינו אליו עזר והיה שירותי ונעים, גם אם לא היה שייך לאזור שבו ישבנו.
 
החלטנו לחלוק מנה ראשונה ומנה עיקרית.
 
למנה ראשונה - ארנצ'יני כדורי ריזוטו ממולאים במסקרפונה ופטריות, המנה הייתה מעולה ועשויה טוב, כמעט הזמנו עוד מנה כזאת מרוב שהיה טעים (52 ש"ח)
 
למנה עיקרית - קנלוני תרד ( 64 ש"ח) היה טעים מאוד ועשוי טוב, מבחינת רוטב היה מספיק וגם לא יותר מידי ( יצא לי להיות במקומות שלא שמו מספיק רוטב או שהציפו את המנה)
 
לקינוח הביאו לנו מגש לבחור ממנו, רצינו לקחת פאי שוקולד אבל אחרי מספר דקות הגיע המלצר והתנצל מכיוון שנגמר פאי השוקולד אז החלטנו לקחת פאי לימון ומרנג.
הפאי היה מאכזב מאוד, הרגיש כאילו הוא נקנה כמה ימים קודם לכן במאפיה לא מוצלחת , הרגישו גושים של סוכר שממש אפשר היה ללעוס.
למרות שהמנה הייתה קטנה והיינו שתיים, שלושת רבע מהפאי נשאר, המלצר שאל אם הכל בסדר אמרנו לו שלא אהבנו את הקינוח (ופאי לימון מרנג הוא אחד הקינוחים האהובים עלי!), ושהקינוח מאכזב והרגיש לא טרי ולכן לא אכלנו, אבל לא נעשה עם זה כלום.
לקחנו רק שתייה קלה
 
מלבד הקינוח המנות היו טעימות, לא משהו מיוחד או המצאת הגלגל אבל נהננו.
האוירה הייתה נעימה, היה אויר נעים מוזיקה (קצת מזייפת אבל בסה"כ נחמד ), היה כיף לראות את מגוון האנשים שהגיעו למסעדה: זוגות בדייטים ראשונים, זוגות ותיקים, תיירים, משפחות, מפגש חברים ועוד.
השירות היה מוצלח ומחוייך.
נקודה לשיפור (מלבד הקינוחים), למסעדה בגודל כזה שהייתה מלאה לגמרי והייתה גם כל הזמן תחלופה, 2 תאי שירותים בכניסה למסעדה לא מספיקים, כל הזמן היה תור ארוך של אנשים שחסמו את המעבר מ ואל הכניסה ומעבר מלצרים.
 
מקום נחמד ומומלץ