פורום ביקורת מסעדות
נושא: מוזה בהר  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 18/08/2017 | 15:16
2
454
אל מסעדת "מוזה בהר" הגענו בעקבות המלצה מבני משפחה. המסעדה ממוקמת במושב שורש, על (כמה מפתיע) צלע הר, והנוף אמור להיות מדהים. כשמגיעים לארוחת ערב הנוף קצת פחות מדהים, כנראה שעדיף להגיע בשעות האור.
חשבנו שהגענו למסעדת בשרים רומנטית, אבל האווירה במסעדה היא של מסעדה משפחתית. המסעדה רחבת ידיים, מפות משובצות, שולחנות גדולים עם משפחות חוגגות.
פתחנו במנה ראשונה של סלמון כבוש בהדרים (44 ₪). המנה כוללת כדורי סלק ומחית סלק והיא הייתה מאד יפה. המלצרית הזהירה שמדובר במנה קטנה. הגודל של המנה לא הפריע לנו. הטעם שלה, לעומת זאת, היה מאכזב. הסלמון היה מעט תפל. הייתה חסרה חמצמצות כדי שתיתן לו דחיפה קטנה מעבר לטעם של סלמון מעושן שקונים בסופר.
עם המנה הראשונה הגישו לנו גם לחם וממרחים (ממרח זיתים וממרח עגבניות) על חשבון הבית. אני לא טעמתי מהלחם אבל בן הזוג ציין שהלחם יבש בקצוות, והרגיש לא טרי.
למנות עיקריות הזמנו שני סטייקים, שזו הייתה מטרת הביקור שלנו. סינטה 300 גר עם פירה (122 ₪) ופילה מיניון 250  גר שמגיע עם פירה פולנטה והוחלף לשעועית ירוקה בשמן אגוז (132 ₪). הסטייקים היו טובים מאד. בקשנו מידת עשייה מדיום, והם אכן הגיעו מדיום (על גבול הרייר). הפילה היה נימוח ועשוי נהדר. הרוטב שהגיע עם הפילה היה מתוק מדי לטעמי וגם יצר שלולית על הצלחת. הסינטה היתה  טובה, עשויה טוב. היא מוגשת חתוכה לפרוסות, ולנו זה היה נוח.
הזמנו גם כוס יין לבן, גמלא שרדונה (35 ₪) – נחמד, לא יותר. קבלנו שוב על חשבון הבית שני צייסרים כיפיים (שכחנו לשאול מה בדיוק כללו).
השירות היה אחלה. יעיל, קשוב וזריז.
סיכום: נהנו, אבל יש גם נקודות לשיפור. ויש גם תמונות.