פורום ביקורת מסעדות
נושא: יופי של ארוחה בטאנטי באצ'י בטבעון  לצפיה בהודעה המקורית
תאריך: 19/08/2017 | 21:58
4
370

המון זמן שאני רוצה להגיע למסעדה הזו שכה רבים הללו אותה וקשרו לה כתרים. כשיצאנו בצהרי יום חמישי מהמרכז צפונה חשבנו שכדאי לעצור ולאכול בדרך  לכנרת, ואני החלטתי על המסעדה בטבעון. הדוק לא כל כך הבין לאן אני מובילה אותו בין רחובותיה של טבעון(למעשה הווייז הוא זה שהוביל אותנו) ואיזו מסעדה מצדיקה את הסטייה הקלה מהנתיב שלנו לנסיעה ברחובות טבעון...

מהדרך צלצלנו והזמנו שולחן וכשהגענו בסביבות ארבע גילינו שהיו עוד סועדים מלבדנו במסעדה. שמחתי לראות שגם בשעה "מתה "כזו ישנם שולחנות נוספים מאויישים.

קיבלנו את התפריט ואת רשימת המנות המיוחדות לאותו היום, ולרגע הרגשנו כמו ילדים שנקלעו לחנות עצועים ואינם יכולים להחליט באיזה צעצוע לבחור, שכן כל המנות קרצו לנו והתלבטנו ארוכות במה לבחור.
 
 
בסופו של דבר חלקנו שלוש מנות -

הראשונה, סלט פלפלים שהיה סלט ירוק עם פלפלים קלויים, גבינת פטה, זיתי קלמטה ושקדים קלויים. כל המרכיבים הללו נהנו מרוטב מצויין והתחברו יחד לסלט כיפי וטעים מאד שחיסלנו במהירות. מסוג הסלטים שמוכיחים שמרכיבים איכותיים של סלט מבטיחים בדרך כלל תוצאה מוצלחת. 36ש"ח.
 
השניה, פיצה סופריטה עם רוטב עגבניות, ממרח שום אפוי, פרוסות חצילים, מוצרלה ואורגנו. בצק הפיצה היה דק וקריספי מאד. ללא ספק מדובר באחד מבצקי הפיצה הטובים שאכלנו לאחרונה. למרות שבאופן כללי אהבנו את הפיצה, לדעתי פרוסות החצילים כתוספת מעל היו פחות מוצלחות והייתי שמחה לתוספת אחרת מעל. בכלל, הייתי רוצה מאד לנסות פיצות אחרות שלהם. יש לי הרגשה שהפיצות האחרות יקלעו יותר לטעמי, למרות שגם את זו כאמור אהבנו. 74ש"ח.

השלישית, רביולי ארטישוק קלוי מוקפץ עם שמן זית ופטרוזיליה. מנה פשוטה וטעימה, כמו שאוכל איטלקי פשוט וטוב צריך להיות. המילוי היה מורגש בכל ביס והכמות היתה נדיבה מאד.  יופי של רביולי. 69ש"ח.
 
לקינוח חלקנו טארט אגסים ושקדים שהיה נפלא: בצק טארט עשוי כהלכה ומילוי שהמילה היחידה לתארו היא – נהדר! לצידו הזמנו כדור גלידת וניל שהיתה לא במיטבה והזכירה גלידות מהסוג הזול. אולי היתה תקלה נקודתית באיחסונה במקפיא, איני יודעת. הטארט עלה 36ש"ח וכדור הגלידה 14 ש"ח, תימחור גבוה מדי לסוג כזה של קינוח, במיוחד שהגלידה איכזבה.
 
הדוק שתה כוס יין אדום(לפי החשבון קוט דה רון) 38ש"ח, וגם מקיאטו כפול, 12ש"ח.
שתינו גם מים רגילים שהיו לא טעימים

השירות היה בסדר גמור.

השורה התחתונה שלנו היא שלמרות ההערות, בהחלט נהננו. הדוק ממש התלהב מהמסעדה ונחזור באחת הגיחות הבאות שלנו צפונה לנסות מנות אחרות.